Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie elewacji i połaci dachowych budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie elewacji i połaci dachowych budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie elewacji i połaci dachowych budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, w ramach których przebudowie podlegać będą ściany zewnętrzne osłonowe, konstrukcja stalowa, elewacje, dachy. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie poniżej wymienione roboty budowlane, montażowe, rozbiórkowe, demontażowe, wykończeniowe i towarzyszące wraz z transportem poziomym i pionowym na budowę i w obrębie placu budowy oraz wywiezieniem do utylizacji gruzu/śmieci/odpadów: a) Roboty rozbiórkowe połaci dachowych oraz odwodnienia, obróbek blacharskich i innych, zgodnie z Inwentaryzacją oraz Projektem wykonawczym. b) Roboty rozbiórkowe okładzin elewacyjnych z blachy wraz z obróbkami, parapetami i innymi elementami występującymi na elewacjach. c) Demontaż stolarki okiennej i naświetli w części wysokiej budynku (sala sportowa). d) Demontaż opraw oświetleniowych (wraz z przewodami zasilającymi) w części wysokiej budynku (sala sportowa). e) Częściowe roboty rozbiórkowe oraz roboty konstrukcyjne (elementy murowane, żelbetowe oraz stalowe) związane z przebudową wszystkich ścian zewnętrznych w budynku, w tym w szczególności zamurowanie i zmniejszenie otworów, powiększenie otworów, przesunięcie otworów, wykonanie nowych otworów, częściowe rozebranie ścian oraz częściowe domurowanie ścian – zgodnie z Projektem wykonawczym. f) Wzmocnienie stalowej konstrukcji dachu części niższej obiektu (zaplecze), zgodnie z Projektem wykonawczym branży konstrukcyjnej. g) Oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji stalowej budynku w technologiach zgodnych z Projektem wykonawczym, w tym antykorozyjnie oraz przeciwpożarowo. h) Docieplenie i zaizolowanie połaci dachowych budynku wraz z elementami odwodnienia dachu i instalacją odgromową. i) Wykonanie rur spustowych wewnętrznych doprowadzonych do poziomu ok. 0,5 m nad posadzkę. j) Wykończenie elewacji budynku wraz z obróbkami blacharskimi, parapetami, płotkami maskującymi centrale wentylacyjne, instalacją odgromową i innymi elementami występującymi na elewacjach. Uwaga – docieplenie i izolowanie ścian fundamentowych poniżej poziomu profilu startowego oraz wykonanie uziomu otokowego nie wchodzi w zakres Przedmiotu zamówienia. k) Montaż tymczasowych drzwi zewnętrznych i bramy rozwiernej – w miejscu projektowanej stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz bramy – dopuszczalny dowolny wyrób zabezpieczający budynek w fazie budowy, pod warunkiem wykonania drzwi co najmniej z płyt drewnopochodnych (np. sklejka lub OSB) na ramie drewnianej i z zasuwą na kłódkę oraz wykonania poszycia tymczasowej bramy z blachy i zamontowania w niej zasuwy zabezpieczanej kłódką. l) Zabezpieczenie wszystkich otworów okiennych plandekami z PCV o gramaturze min. 550 g/m2, rozpiętymi na ramach z krawędziaków drewnianych mocowanych w sposób trwały i stabilny do ościeży okiennych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty zabezpieczające odpowiednie warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków bezpieczeństwa umożliwiających bezpieczną pracę, wykonanie ogrodzenia placu budowy i innych niezbędnych środków zabezpieczających przed dostępem osób trzecich, wykonanie szczelnego zabezpieczenia przed uszkodzeniami i zabrudzeniami urządzeń węzła cieplnego, demontaż i ponowny montaż ewentualnych elementów utrudniających dostęp, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z rozbiórki i demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia ewentualnych drzew, hydrantów i innych elementów narażonych na uszkodzenie w trakcie prowadzonych robót lub transportów. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi ująć także wszelkie spodziewane przez niego koszty dodatkowe, takie jak m.in. koszty uzgodnień administracyjnych, koszty dzierżaw, najmów lub zajęć terenu, koszty służby BHP, koszty rusztowań, podnośników i innego sprzętu specjalistycznego, ewentualne dodatkowe ekspertyzy budowlane pozwalające ocenić stan techniczny wybranych elementów konstrukcyjnych przed podjęciem robót przy tych elementach. Zamawiający informuje, iż teren przylegający do budynku Sali sportowej od północy jest działką miejską, natomiast teren sąsiadujący od zachodu – działką prywatną nienależącą do Zamawiającego. Ewentualne koszty zajęcia lub wynajmu terenu pod rusztowania itp. należy uwzględnić w ryczałtowej cenie oferty. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy należy dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, składającą się z niezbędnych rysunków z projektu technicznego z naniesionymi ewentualnymi zmianami powykonawczymi, oświadczeń, protokołów prób i sprawdzeń, pomiarów elektrycznych, kart utylizacji materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki (w tym m.in. kart utylizacji gruzu, złomu metalowego, gumy, plastiku, szkła, drewna i ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych) i innych niezbędnych dokumentów, składających się na dokumentację powykonawczą, wymaganą zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i działki Zamawiającego oraz działek sąsiednich. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie przedmiotu zamówienia. Dokładne ilości robót oraz zakres i sposób ich wykonania wynikają z Projektu Wykonawczego oraz Inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej, stanowiących Załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym Projektem budowlanym (stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ) i decyzją o pozwoleniu na budowę. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że wykonanie wszystkich robót budowlanych, rozbiórkowych, demontażowych, instalacyjnych oraz montażowych – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w projekcie wykonawczym, budowlanym, inwentaryzacji budowlanej lub przedmiarze robót – wchodzi w zakres zamówienia. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Zamawiający udostępni obiekt Oferentom – w razie potrzeby – więcej niż jednokrotnie. Niedokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 8, 9, 11, 10, 12. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 31.08.2020 r. godz. 12.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Wykonywanie pokrycia dachu 2) Wykonywanie robót elewacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-06/20 na Roboty budowlane polegające na przebudowie elewacji i połaci dachowych budynku dawnej sali sportowej przy ul. Willowej 2. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach