Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU GOSPODARCZEGO Z PRZEZNACZENIEM NA CELE LABORATORYJNE WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: WODNO-KANALIZACYJNEJ, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁA TECHNOLOGICZNEGO, WENTYLACJI MECHANICZNEJ, SPRĘŻONEGO POWIETRZA ORAZ PRZEBUDOWĘ PRZYŁĄCZA CIEPŁOWNICZEGO

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU GOSPODARCZEGO Z PRZEZNACZENIEM NA CELE LABORATORYJNE WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: WODNO-KANALIZACYJNEJ, CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁA TECHNOLOGICZNEGO, WENTYLACJI MECHANICZNEJ, SPRĘŻONEGO POWIETRZA ORAZ PRZEBUDOWĘ PRZYŁĄCZA CIEPŁOWNICZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku gospodarczego z przeznaczeniem na cele laboratoryjne wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, sprężonego powietrza oraz przebudowę przyłącza ciepłowniczego. Zostaną wykonane roboty budowlane przebudowy obiektu na cele laboratoryjne na czasowy pobyt ludzi. Na program użytkowy budynku składa się: -część laboratoryjna: 2 laboratoria, -część socjalna: pomieszczenie socjalne wraz z zapleczem sanitarnym dla pracowników, -część komunikacyjna: wiatrołap, korytarz. Powierzchnia zabudowy 117,32 m2 Powierzchnia użytkowa 93,88 m2 Kubatura 384,05 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), dalej jako: ustawa; 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) Wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował osobą (osobami), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat: ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata (kandydatów) na każde nw stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 3. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty zgodnie z rozdziałem VI niniejszej SIWZ. 2) Przedstawi wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał roboty budowlane jn. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się realizację co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto (w ramach jednej roboty budowlanej) w budynku użyteczności publicznej. budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie wskazanych robót (np. referencje) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełnia powyższy warunek. 1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1) wykażą się zdolnością kredytową lub wysokością posiadanych środków finansowych na rachunku w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą co najmniej 200.000,00 zł. 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem pkt 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Wypełniony formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ); 2)Zestawienie wymaganych parametrów technicznych central klimatyzacyjnych (wg Załącznika nr 1a do SIWZ); 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według wzoru Załącznika nr 4 SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczeń, tj.: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjny, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełnia powyższy warunek. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (wg Załącznika nr 3 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 8) Wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek określony w rozdziale V 1.2.2 pkt 2) zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełnia powyższy warunek. 9) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą co najmniej 200.000,00 zł; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą, że w/w warunek spełniają łącznie. 11) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 12) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej); 13)Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej - Załącznik nr 6 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach