Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na powiększeniu klapy dymowej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4613291-5 , fax. 77 4612763
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4613291-5, fax. 77 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na powiększeniu klapy dymowej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powiększeniu klapy dymowej klatki schodowej K3, zlokalizowanej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 2.Przedmiot i zakres robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze obejmujące roboty rozbiórkowe: - wykucie gniazd, bruzd i otworów w ścianach z cegły, - wykonanie otworów w ścianie, - rozebranie z cegły, - demontaż stolarki drzwiowej, - skucie tynków. 2) roboty ogólno-budowlane: - roboty murowe z cegły - zamurowania, podmurowanie otworów. 3) roboty budowlane wykończeniowe: - wykonanie tynków cem-wap., - gruntowanie ścian preparatem, - roboty malarskie ścian i sufitów, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż wyłazów dachowych. 3. Prace towarzyszące: Wykonawcy obowiązuje wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano- instalacyjnej, stanu porealizacyjnego oraz wykonanie badań powykonawczych (skuteczność działania instalacji przeciwpożarowej oraz skuteczność działania wentylacji mechanicznej - istniejącej) 4. Wykonawca robót przed realizacją winien opracować: 1) projekt zagospodarowania zaplecza dla Wykonawcy, 2) projekt organizacji robót budowlanych wraz z projektem BIOZ. Opracowane ww. projekty winny uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Metryce projektu i Przedmiarze robót, które stanowią odpowiednio zał. 4.1, 4.2, 4.3 do siwz. 6. Wykonawca winien zapoznać się z terenem robót, celem oszacowania rzeczywistego zakresu i warunków robót. 7. W przypadku, gdy dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zamawiający obowiązany jest wskazać zakres robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty, mający charakter pomocniczy, Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, zawierający kalkulację poszczególnych składników ceny ryczałtowej. 10.Zamawiający dołącza do siwz Przedmiar robót (Zał. 4.3 siwz), przy czym zgodnie z pkt. 3 i 6.2 siwz oraz projektem umowy wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, zgodnie z art. 632 Kc. Oznacza to w szczególności, że wszelkie ewentualne błędy obmiarowe i pominięcia zakresu robót w przedmiarze nie stanowią podstawy do żądania na etapie wykonywania zamówienia podwyższenia wynagrodzenia. Podstawę wyliczenia wynagrodzenia ryczałtowego wskazano w pkt. 6.2 ppkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl/ (dostęp przez zakładkę BIP> Zamówienia Publiczne 2015)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach