Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na montażu: instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i drzwi o odporności ogniowej Ei 60 w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 w SPSZOZ”ZDROJE” w Szczecinie w pakietach – II postępowanie

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
    ul. Mączna 4
    70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
    REGON: 29141100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na montażu: instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i drzwi o odporności ogniowej Ei 60 w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 w SPSZOZ”ZDROJE” w Szczecinie w pakietach – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia „Roboty budowlane polegające na montażu: instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i drzwi o odporności ogniowej Ei 60 w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 w SPSZOZ”ZDROJE” w Szczecinie w pakietach”. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na montażu: instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i drzwi o odporności ogniowej Ei 60 w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 w SPSZOZ ”ZDROJE” w Szczecinie w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części zwane pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis robót znajduje się: a) dla Pakietu nr 1 – w Załączniku nr 6; b) dla Pakietu nr 2 – w Załączniku nr 7 c) dla Pakietu nr 3 – w Załączniku nr 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Instalacja przeciwpożarowych wyłączników prądu 2. Nr 2 Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego 3. Nr 3 Wykonanie i montaż drzwi p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2. SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 7. 6) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1pkt 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach