Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu

Powiat Wałecki ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 250 84 51, , fax. 672 589 010
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
    ul. Dąbrowskiego 17
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 250 84 51, , fax. 672 589 010
    REGON: 57079953300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i zmianie funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu, poprzedzone rozbiórką budynku magazynowanego w ramach projektu pn.: Modernizacja, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu oraz uzyskanie, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. Cel i zakres wykonania robót budowlanych: Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) modernizację, rozbudowę, przebudowę, nadbudowę i zmianę funkcji budynku położonego wzdłuż ulicy Szkolnej; 2) budowę miejsc parkingowych wraz z utwardzeniem; 3) zmianę lokalizacji zjazdu z drogi krajowej przy ul. Okulickiego wraz z likwidacją zjazdu istniejącego; 4) budowę zjazdu z drogi gminnej przy ul. Szkolnej. 2. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania (wykorzystania) wykonawca przekaże zamawiającemu. W zależności od specyfikacji materiału, należy ułożyć go na paletach bądź zapakować oraz przewieźć i rozładować na wskazane przez zamawiającego miejsce w odległości do 15 km. 3. W trakcie wykonywania robót budowlanych wykonawca zapewni sobie dostawę wody, energii elektrycznej oraz odbiór odpadów i ścieków. 4. Wykonawca prowadził będzie dokumentację audiowizualną z wykonywania robót budowlanych w odstępach dwutygodniowych w formie zdjęć cyfrowych, z uwzględniłem zapisów zawartych w pkt przedmiotowego rozdziału. Zdjęcia powinny być szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD – w ilości 2 szt.). 5. Wykonawca, na żądanie zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, udostępni teren budowy, w tym budynki, w celu dostawy i montażu wyposażenia przez osoby trzecie, z którymi wykonawca będzie w tym celu współpracował. 6. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności prace z branży ogólnobudowlanej, w tym prace rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, prace betoniarskie, wykonywanie suchych zabudów, prace wykończeniowe, prace malarskie, prace montażowe, prace z branży elektrycznej, w tym prace instalacyjne, montaż gniazdek, podłączanie i montaż urządzeń elektrycznych, wykonanie instalacji elektrycznej, prace z branży sanitarnej, w tym wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji wentylacyjnych wraz z montażem niezbędnych urządzeń, z wyłączeniem czynności kierownika budowy lub kierownika robót, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na roboty budowlane”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach