Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270337K jezdni ulicy Okrzei w Gorlicach oraz nawierzchni drogi gminnej nr 270292K jezdni ulicy Granicznej w Gorlicach

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18)3551252
  • Data zamieszczenia: 2022-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. (18)3551252
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270337K jezdni ulicy Okrzei w Gorlicach oraz nawierzchni drogi gminnej nr 270292K jezdni ulicy Granicznej w Gorlicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270337K jezdni ulicy Okrzei w Gorlicach na długości ok. 284 m, szerokości 6 m (na działkach ewid. o nr 1594/11, 1594/1, 586/7 - obręb 120501_1.0001 Gorlice) obejmujące:a) Opracowanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót b) Roboty pomiarowe, c) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. śr. 5 cm,d) Rozbiórka warstwy z kruszywa ok. 15 cm,e) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm,f) Warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm,g) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni,h) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm,i) Wymiana krawężnika betonowego 15x30 wraz z ławą betonową,j) Regulacja wysokościowa wraz z wymianą włazów kanalizacyjnych,k) Regulacja wysokościowa skrzynek sieci wodociągowej, gazowej itp.,l) Rozbiórka studzienek deszczowych i montaż nowych studzienek wraz z wpustami żeliwnymi i przykanalikami z PVC Ø200.m) Demontaż i montaż nowego progu zwalniającego,n) Rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdów z płyt chodnikowych, kostki betonowej, trelinki, betonu etc.,o) Ułożenie obrzeży na ławie betonowej,p) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku i zjazdach ,q) Oznakowanie poziome i pionowe,2) Modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270292K jezdni ulicy Granicznej w Gorlicach na długości ok. 1250 m, szerokości 4,5 m (na działkach ewid. o nr 222, 52/5, 56/10, 56/11, 58/1,60/5,62, 63/1, 259/1, 259/2, 264/3, 64/1, 246, 65- obręb 120501_1.0001 Gorlice) obejmujące:a) Opracowanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót, b) Roboty pomiarowe,c) Likwidacja przełomów – korytowanie gł. 30 cm - pow. 120 m²,d) Podbudowa z kruszywa łamanego gł. 30 cm – pow. 120 m²,e) Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni, f) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,g) Warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm,h) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni,i) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm,j) Wykonanie warstwy ścieralnej na części zjazdów i skrzyżowań z drogami gminnymi gr. 5 cm,k) Wykonanie poboczy z materiału kamiennego szer. 0,5-0,75 m gr. 8 cm,Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:1) Dla ulicy Okrzei : 1. Mapa określająca zakres robót ul. Okrzei - załącznik nr 1 do SWZ,2. Mapa zasadnicza ul. Okrzei – załącznik nr 2 do SWZ, 3. Ogólna charakterystyka obiektu ul. Okrzei zawiera opis stanu istniejącego ulicy oraz ogólny opis zakresu robót – załącznik nr 3 do SWZ,4. STWiORB dla modernizacji nawierzchni ul. Okrzei – załącznik nr 4 do SWZ,5. Szczegół studzienki deszczowej – załącznik nr 5 do SWZ,6. STWiORB wpusty deszczowe – załącznik nr 6 do SWZ,7. Przekrój konstrukcyjny ul. Okrzei - załącznik nr 7 do SWZ, 8. Mapa z inwentaryzacji przebudowy sieci wodociągowej – załącznik nr 8 do SWZ,9. Uzgodnienie remontu nawierzchni z Spółką Gazownictwa – załącznik nr 9 do SWZ,10. Przedmiar robót, ul. Okrzei – załącznik nr 10 do SWZ (jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, przy czym przedmiar ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą).2) Dla ulicy Granicznej: 1. Mapa określająca zakres robót ul. Graniczna - załącznik nr 11 do SWZ,2. Mapa zasadnicza ul. Graniczna – załącznik nr 12 do SWZ,3. Ogólna charakterystyka obiektu ul. Granicznej zawiera opis stanu istniejącego ulicy oraz ogólny opis zakresu robót – załącznik nr 13 do SWZ,4. STWiORB dla modernizacji nawierzchni ul. Granicznej – załącznik nr 14 do SWZ,5. Przekrój konstrukcyjny ul. Granicznej - załącznik nr 15 do SWZ, 6. Przedmiar robót, ul. Granicznej – załącznik nr 16 do SWZ (jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, przy czym przedmiar ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą).1.2. Treść map zasadniczych o których mowa w pkt. 1.2. ppkt.1 lit. b ) i w pkt. 1.2. ppkt.2 lit. b ) powyżej obejmuje dane o: ewidencji gruntów i budynków (katastrze), zagospodarowaniu terenu (ulice, drzewa, obiekty użyteczności publicznej), podziemnym, naziemnym i nadziemnym uzbrojeniu terenu (Geodezyjna Ewidencja Sieci Uzbrojenia Terenu), ukształtowaniu terenu (wysokości szczegółów sytuacyjnych, formy ukształtowania terenu) i stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 11100000 0160 8370W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunkuZamawiającego.Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków udziału w postępowaniuZdolność techniczna lub zawodowa:1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada następujące doświadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienia które polegało lub w którego zakres wchodziło wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu, budowy, modernizacji lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej na długości co najmniej 300 mb.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić ww. warunek.2) Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia osobami:a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) - kierownikiem budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach