Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy Stacji Paliw w bazie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, przy ul. Połbina 1.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy Stacji Paliw w bazie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, przy ul. Połbina 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy Stacji Paliw w bazie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, przy ul. Połbina 1. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: - dokończenie wykonania dróg i chodników - dokończenie przebudowy budynku magazynowego - dokończenie wykonania kanalizacji deszczowej - realizacja terenów zielonych - roboty naprawcze w zakresie dróg i chodników - naprawa betonowej płyty szczelnej zgodnie z przedmiarem robót, technologią robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych , przedmiar robót,- stanowiące odpowiednio załącznik nr 10, nr 11do siwz. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 11), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10) technologią robót oraz przepisami (w szczególności techniczno - budowlanymi) i obowiązującymi normami oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, a ponadto poniesie koszty związane z: - ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, - przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, - zorganizowaniem placu budowy i zaplecza, - zajęciem pasa ruchu drogowego (jeżeli będzie zachodzić taka potrzeba) 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót, który będzie integralną częścią umowy, ze szczególnym uwzględnieniem: - terminów realizacji dla poszczególnych etapów robót, - kolejności wykonywanych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 200,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach