Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na czyszczeniu, myciu elewacji i okien wraz z pracami towarzyszącymi oraz malowanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6350033; 6350000 , fax. 042 6350034; 6350002
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
    ul. Piotrkowska 135 135
    90-434 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6350033; 6350000, fax. 042 6350034; 6350002
    REGON: 47320748200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na czyszczeniu, myciu elewacji i okien wraz z pracami towarzyszącymi oraz malowanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na czyszczeniu, myciu elewacji i okien wraz z pracami towarzyszącymi oraz malowanie trzech pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2. 3.Informacje dla Wykonawcy potrzebne do skalkulowania ceny oferty określono w załączniku nr 2b. 4.Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawcę szczegółowej wizji obiektu i miejsca prowadzenia robót, w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający wyznacza termin na dokonanie wizji lokalnej na dzień 20 czerwca 2013 r. w godz. od 8.00 do 11.00 . 6.Wykonawca będzie realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu profesjonalnego, atestowanego sprzętu, rusztowań oraz odpowiednich materiałów i niezbędnych środków chemicznych, które będą spełniać obowiązujące przepisy prawa w zakresie ochrony zdrowia i środowiska. W sytuacji, gdy środki chemiczne użyte przy realizacji zamówienia spowodują uszkodzenie krzewów przed budynkiem Sądu, Wykonawca zostanie obciążony kosztami dosadzenia nowych krzewów. 7.Przed rozpoczęciem prac malarskich w pomieszczeniach biurowych Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia, zabezpieczenia oraz ponownego wniesienia mebli i sprzętu biurowego. 8.W przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany przy wykorzystaniu rusztowań, Wykonawca musi zabezpieczyć rusztowania przed ewentualnym wejściem osób nieupoważnionych. 9.Dostawy materiałów muszą odbywać się na bieżąco, gdyż Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniem magazynowym, które mógłby oddać do dyspozycji Wykonawcy na czas prowadzenia prac. 10.Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu robót, co z kolei wiązać się może z koniecznością pracy zmianowej (po godz. 16.00) oraz w dni wolne od pracy. Głównie chodzi o prace uciążliwe dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje. 11.Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia prowadzenia prac ma obowiązek sprzątnięcia miejsca pracy, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 12.Z uwagi na fakt, iż budynek Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi sąsiaduje od strony północnej z nieruchomością należącą do ZUS i nieruchomością położoną przy ul. Piotrkowskiej 133, Wykonawca będzie zobowiązany do powiadomienia zarządcy ww. nieruchomości o terminie prowadzenia prac ( załącznik nr 2a) oraz uwzględnienia wymagań zarządcy sąsiadujących nieruchomości tj. pracy po godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy pod warunkiem niezakłóconego dostępu do miejsc parkingowych zlokalizowanych w okolicy ściany budynku Sądu, po wcześniejszym przekazaniu harmonogramu prac. 13.Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji i rękojmi za wady na całość przedmiotu umowy. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i wmontowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.wsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną