Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
REGON: 00065061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na budowie targowiska, w tym m. in. wykonanie nawierzchni utwardzonych asfaltowych i z kostki brukowej, umocnienia skarp i budowa budynku sanitarnego wraz z uzbrojeniem terenu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wielobranżowych obejmujących m.in.: 1) W zakresie branży budowlanej: - budowa budynku sanitarnego wraz z wykonaniem elewacji, robotami wykończeniowymi wewnętrznymi i wykonaniem instalacji wewnętrznych, zgodnie z załączoną dokumentacja projektową - (budynek 02), - dostawa i montaż stołów do targowania, - dostawa i montaż wiaty prefabrykowanej do gromadzenia odpadów komunalnych, - wykonanie schodów terenowych, - elementy małej architektury i zagospodarowania terenu, w tym ławki, kosze, stojaki rowerowe, - wykonania ogrodzenia panelowego, 2) W zakresie branży drogowej: - wykonanie pozostałej części nasypu, w ilości około 23 000 m3, - wykonanie nawierzchni utwardzonych asfaltowych, o powierzchni około 8 850 m2 w tym parking na ponad 200 miejsc postojowych, wraz z wykonaniem podbudowy zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej o powierzchni około 3 930 m2, wraz z wykonaniem podbudowy zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, - wykonanie murów oporowych i ekranów akustycznych, - wykonanie umocnienia skarm gabionami, płytami ażurowymi, - pozostałe roboty m.in. oznakowanie poziome i pionowe, wykonanie barier, plantowanie skarp, założenie zieleńca, nasadzenia drzew wynikające z decyzji na wycinkę drzew. 3) W zakresie branży sanitarnej: - instalacje wewnętrzne w budynku 02 (instalacje: wodno - kanalizacyjne, c.o., wentylacja mechaniczna), - sieci zewnętrzne wodociągowe, kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem wykonanego przyłącza kd (zgodnie z inwentaryzacją budowlaną MZD stanowiącą załącznik do opisu przedmiotu zamówienia), sanitarne, i ciepłownicze. 4) W zakresie branży elektrycznej: - wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku 02, - wykonanie sieci zewnętrznych elektrycznych wraz z wykonaniem oświetlenia terenu. W pierwszym etapie robót częściowo został wykonany nasyp w ilości ok. 13 000 m3, zgodnie z operatem technicznym stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów ujętych w dokumentacji takich jak: - budowa budynku administracyjno - sanitarnego (budynek 01) wraz z instalacjami wewnętrznymi (instalacje: wodno - kanalizacyjne, c.o., wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacje elektryczne), - wykonanie zadaszenia stołów do targowania oraz zadaszenia przestrzeni pod pawilony handlowe, - wykonania i dostawy pawilonów handlowych, - wykonania i dostawy kojców dla psów, - wycinki drzew i zdjęcia humusu, Powyższe elementy zostały wyłączone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1. dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach), 2. wzór umowy wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131406
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 343 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane - w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.1.38.2016. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa stałego targowiska przy ul. Kąty w Przeworsku.
Dodano: 2014-07-21 - Budowa targowiska przy ul. Kopernika - Skłodowskiej
Dodano: 2014-01-24 - Budowa targowiska stałego Mój Rynek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kołaczycach
Dodano: 2012-06-27 - Remont gminnego targowiska w miejscowości Czudec
Dodano: 2012-06-26 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadań pod nazwą: Zadanie nr 1 - Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki w Leżajsku
Dodano: 2012-04-27 - Przebudowa placu targowego w Grodzisku Dolnym
Dodano: 2012-03-02