Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie odcinka ul. Leśnej - od ul. Północnej do drogi gminnej (dz. nr 341, obręb Mirków) wraz z oświetleniem ulicznym w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie odcinka ul. Leśnej - od ul. Północnej do drogi gminnej (dz. nr 341, obręb Mirków) wraz z oświetleniem ulicznym w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka drogi gminnej ul. Leśnej wraz z oświetleniem ulicznym w miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka (dz. nr ew. 525 AM-1 obręb Kiełczów, dz. nr ew. 1/11 AM-1 obręb Wilczyce) na odcinku od ulicy Północnej do istniejącej drogi dojazdowej do MLP Wrocław (dz. nr ew. 341 AM-1 obręb Mirków) a w szczególności: • wytyczenie i wyniesienie w teren granic pasa drogowego pod inwestycję; • wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych i ziemnych; • wykonanie wycinki zieleni; • wywóz karpiny wraz z utylizacją oraz gruzu i gruntu z wykopów na wysypisko; • wykonanie koryta pod jezdnie i chodnik; • wykonanie i zagęszczenie mechaniczne podbudowy z kruszywa łamanego w korycie jezdni i chodnika; • wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika z kostki brukowej betonowej; • wykonanie krawężników betonowych oraz ławy z oporem pod krawężniki; • wykonanie obrzeży betonowych oraz ławy z oporem pod obrzeża; • wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; • wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie; • wykonanie pobocza chłonnego (drenaż francuski); • wykonanie robót elektrycznych – oświetlenia drogowego; • wykonanie pomiarów ochronnych i natężenia oświetlenia; • wyniesienie czasowej organizacji ruchu; • wyniesienie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu); • wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowej; • obsługę geodezyjną inwestycji wraz z inwentaryzacją podwykonawczą; • sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek opracowania planu BIOZ); • zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót. 2.2. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. UWAGA 1: W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć elektroenergetyczną, drenarską i wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie oraz zapewniony był do nich swobodny dostęp. UWAGA 2: W przypadku podpisania przez Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji porozumienia z Lasami Państwowymi na wycinkę drzew wraz z ich usunięciem na podstawie art. 20b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn. zm.), wartość umowy wynikająca z kosztorysu ofertowego Wykonawcy (oferta cenowa) zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartości pozycji obejmujących przedmiot ww. porozumienia. 2.3. Przedmiot zamówienia opisany jest w rozdz. I SIWZ i dokumentacji projektowej zawierającej projekt budowlany, STWiORB, przedmiary robót, informację BIOZ, będących załącznikami do SIWZ. 2.4. Miejscem wykonywania całego przedmiotu zamówienia jest ul. Leśna w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka, powiat wrocławski, nr działek – według zestawienia w projekcie budowlanym. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez cały okres wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób, które będą wykonywać roboty budowlane polegające na: robotach ziemnych, robotach nawierzchni drogowych i chodników, robotach oświetleniowych. 3.2. Osoby wskazane w ust. 1 muszą być zatrudnione przez cały okres wykonywania robót budowlanych. 3.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1, na każdym etapie wykonywania robót budowlanych. 3.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników) umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 3.1. 3.5. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z osobami wskazanymi w ust. 3.1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię zanonimizowanej (pozbawionej danych osobowych pracowników) umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika. 3.6. Niezatrudnienie osób zgodnie z ust. 3.1 lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zawartych umów o pracę w terminach określonych w ust. 4 i 5, uważane będzie za niewykonanie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (ust. 3.1 i 3.2) i tym samym podstawę do naliczania przez Zamawiającego kary umownej określonej w § 13 ust. 1 pkt 11 projektu umowy. 3.7. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3.1, może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5). 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: (RI.271.16.2019.KP) Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie odcinka ul. Leśnej – od ul. Północnej do drogi gminnej (dz. nr 341, obręb Mirków) wraz z oświetleniem ulicznym w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka tak, by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA: Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 3) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 4) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagany oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia), 6) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy, względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje pełnomocnik), 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), 8) potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane); kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania) dowodu wpłaty wadium lub wniesionej gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach