Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE BUDYNKU ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE BUDYNKU ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz niezbędną infrastrukturą przy urządzeniach lekkoatletycznych Dolny Śląsk dla Królowej Sportu na działce nr 252/39, 252/24, 252/12, 252/29, 249/7, 248/9 i 511/25 w miejscowości Długołęka, Gmina Długołęka. 2.Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1, polegać będzie na wykonaniu następujących prac: 1) budowa jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku zaplecza o podstawowych parametrach technicznych: a) powierzchnia zabudowy - ok. 97,02 m2, b) powierzchnia całkowita - ok. 83,07 m2, c) powierzchnia użytkowa - ok. 75,00 m2, d) powierzchnia podestu i rampy - ok. 8,07 m2, e) długość maksymalna - ok. 11,04 m, f) szerokość maksymalna - ok. 8,95 m, g) wysokość maksymalna - ok. 5,60 m, h) kubatura netto - ok. 367,18 m3. 2) uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie i/lub brak sprzeciwu na zawiadomienie o zakończeniu budowy. UWAGA: Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową 3. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 4 ma zostać wykonane poprzez realizację następujących robót budowlanych: a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne; b) wykonanie konstrukcji żelbetowych - ławy fundamentowe; c) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych: ściany fundamentowe, konstrukcje żelbetowe nadproży podciągów, słupów, wieńców, schodów wewnętrznych drewnianych; konstrukcje murowane ścian; d) wykonanie konstrukcji dachu (drewniana); e) wykonanie pokryć dachowych; f) montowanie stolarki okiennej i drzwiowej; g) wykonanie podłoża, posadzek i podłóg (m.in. posadzki grysowe); h) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów; i) wykonanie elewacji (tynki zewnętrzne, silikatowe); j) montaż pozostałych urządzeń (tj. m.in. wyposażenia łazienek); k) wykonanie chodników z kostki betonowej; l) montaż instalacji, w tym m.in.: l1) wodnej, l2) sanitarnej, l3) kanalizacji deszczowej, l4) ogrzewania elektrycznego, l5) wentylacji mechanicznej, l6) instalacji elektrycznej, m) wykonanie trawników i terenów zielonych, 4. Szczegółowy zakres i opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektową INARGO Wojciech Hercuń z siedzibą w Trzebnicy przy ul. Adama Mickiewicza 2, 55-100 Trzebnica. 5. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 14 kwietnia 2016r. zwanej dalej siwz, 2)dokumentacji projektowej: a)projekcie budowlano-wykonawczym, b)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, c)przedmiarach robót, będących załącznikami do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony - roboty budowlane polegające na budowie zaplecza sanitarno-szatniowego przy bieżni lekkoatletycznej w miejscowości Długołęka, Gmina Długołęka tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na koncie Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach