Przetargi.pl
Roboty budowlane pn.: remont budynku SP ZOZ WSPRiTS w Płocku Oddział w Płocku przy ul. Strzeleckiej 3.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Narodowych Sił Zbrojnych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 400, , fax. 242 678 415
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    Narodowych Sił Zbrojnych 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 400, , fax. 242 678 415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn.: remont budynku SP ZOZ WSPRiTS w Płocku Oddział w Płocku przy ul. Strzeleckiej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: remont budynku SP ZOZ WSPRiTS w Płocku Oddział w Płocku przy ul. Strzeleckiej 3 na podstawie: a)Zaświadczenia o nr ew. WRM-IV-6743.228.2017.MJ wydanego przez Prezydenta Miasta Płocka dnia 12.09.2017 r. - załącznik nr 10 b)Opracowania technicznego remontu – jako załącznik do w/w zaświadczenia – załącznik nr 11 c)Przedmiaru robót – załącznik nr 12, d)Branżowych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: - branża budowlana- załącznik nr 13, - branża sanitarna - załącznik nr 14, - branża elektryczna - załącznik nr 15, e)Tabeli elementów scalonych wartości robót z opisami elementów prac wg branż – załącznik nr 9 do SIWZ (tabele należy załączyć do oferty). 2.Krótki opis robót budowlanych prowadzonych na parterze i I piętrze budynku: 2.1 Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: 1. Roboty rozbiórkowe - usunięcie istniejących płytek ściennych/podłogowych - rozebranie murków w pomieszczeniu Ambulatorium - demontaż drzwi wewnętrznych przeznaczonych do wymiany/przełożenia - demontaż urządzeń sanitarnych (tj. Miski ustępowe, umywalki, zlewy wraz z bateriami) - wyburzenie ściany działowej pomiędzy Magazynem leków i pom. Socjalnym - poszerzenie/zwężenie otworów w ścianie - demontaż istniejących okien na piętrze przeznaczonych do wymiany 2. Roboty budowlane - wykonanie ściany działowej pomieszczenia WC - wstawienie nowych drzwi wraz z ościeżnicą - zabudowanie istniejących otworów w ścianach - przebudowa ściany działowej pomieszczenia przeznaczonego na odpady medyczne - wykonanie płytek ściennych/podłogowych - malowanie ścian i sufitów - montaż listew odbojnikowych 3. Roboty instalacyjne - doprowadzenie oświetlenia do nowo wybudowanego pomieszczenia WC - wymiana punktów oświetleniowych w pomieszczeniach - wymiana/wykonanie nowych gniazdek w pomieszczeniach - wymiana/wykonanie nowych włączników oświetlenia w pomieszczeniach - uporządkowanie włączników oświetlenia (lampy oświetlenia nocnego włączyć w obwód oświetlenia korytarza) - wykonanie instalacji ciepłej wody z węzła cieplnego do wszystkich punktów czerpania wody na parterze i I piętrze budynku - wymiana wskazanych grzejników - sprawdzenie drożności instalacji sanitarnej odpływu nieczystości z budynku 3.Zamawiający udostępni do opróżnienia pokoje socjalne i wskaże gdzie przenieść na czas prowadzenia robót wyposażenie do innego pomieszczenia. 4.Wszystkie roboty budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem, że remont będzie realizowany w budynku nie wyłączonym z eksploatacji. Prace należy prowadzić etapami, umożliwiając funkcjonowanie budynku Pogotowia. Roboty wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Po zakończeniu każdego dnia pracy teren robót należy uprzątnąć i przygotować do funkcjonowania obiektu. 5.Wykonawca na czas prowadzenia robót w łazienkach zapewni przenośne toalety WC na zewnątrz budynku. 5.Wymagania ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć na czas obowiązywania Umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie Terenu budowy (nie później niż w terminie 10 dni od zawarcia umowy), umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: - od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem, co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. 2) polisa przedstawiona będzie Zamawiającemu do dnia wprowadzenia na budowę - Polisę ubezpieczenia OC w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem pod rygorem naliczenia kar umownych. 3) Wykonawca, który zostanie wyłoniony w drodze postępowania przetargowego winien przedłożyć przed podpisaniem umowy uprawnienia kierownika budowy, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów budownictwa oraz oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy. 4) Przed wbudowaniem materiałów urządzeń należy dostarczyć deklaracje, certyfikaty zgodności wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. 5) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6) Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8) Wymagana jest zgoda Zamawiającego na składowanie materiałów i urządzeń przez Wykonawcę. 9) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 10) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały oraz złożyć je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 11) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 12) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 13) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi przy odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia do pomieszczeń w czasie remontu – jeżeli będzie taka możliwość – w obecności Kierownika budowy lub innych upoważnionych osób. 7.W razie konieczności zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów. 8.Wykonawca urządzi plac budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 9.Wykonawca na własny koszt zabezpieczy plac budowy w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprząta teren wokół budowy i placu budowy. Po zakończonej realizacji przed dokonaniem odbioru technicznego przez Zamawiającego Wykonawca przywróci teren placu budowy do stanu pierwotnego. 10.Wymagania minimalne dla okresu gwarancji i rękojmi: 1) na wszystkie wykonane prace ogólnobudowlane – 36 miesięcy, 2) na wszystkie urządzenia, osprzęt, wyposażenie – 36 miesięcy, 3) na wszystkie instalacje w tym: sanitarne, elektryczne - 36 miesięcy 11.Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty odbioru końcowego bez wad. 12.Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji i rękojmi. 13.W okresie gwarancji Zamawiający wymaga przeglądu gwarancyjnego z udziałem Wykonawcy co 12 miesięcy. 14.W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 15.Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 16.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 17.W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100); 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt. 9.4, przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z poźn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 9.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Płocku nr 48 1240 3174 1111 0010 3536 6381 SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 (dawna Gwardii Ludowej 5), 09–400 Płock Podając na poleceniu przelewu informację: „ WADIUM na wykonanie robót budowlanych pn.: Roboty budowlane pn.: remont budynku SP ZOZ WSPRiTS w Płocku Oddział w Płocku przy ul. Strzeleckiej 3. Oznaczone znakiem - TZPiZI-3813/07/RB/17” 9.5 Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 9.3 pkt 2-5 należy wystawić na: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5, 09–400 Płock, NIP 774-10-02-289, REGON 610317845 9.6 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.7 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. 9.8 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 7b. 9.9 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 9.10 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP 9.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.14 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.16 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); Tabela elementów scalonych wartości robót (załącznik nr 9 do SIWZ); 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ); 5 w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie); 6 w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wskazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 Pzp. ( niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ); 7) kopię dowodu wniesienia wadium; 8) oświadczenie - zobowiązanie do wykonywania prac wskazanych przez Zamawiającego przez osoby zatrudnione w ramach umowy o pracę (załącznik nr 8 do SIWZ); 9) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach