Przetargi.pl
Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie"

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 152 515, , fax. 423 152 533
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
    ul. Kościuszki 10
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 152 515, , fax. 423 152 533
    REGON: 92358112000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-mogilno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie", realizowane w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 –EFRR” „Zwiększenie dostępności do opieki długoterminowej w SPZOZ w Mogilnie poprzez dostosowanie infrastruktury i zakupu sprzętu medycznego na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie" (RPKP.06.01.01-04-0100/17); „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Mogilnie poprzez kompleksową termomodernizację i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – Szpital Strzelno” (RPKP.03.03.00-04-0003/20). Oba projekty będą współfinansowane przez Unię Europejską na podstawie odrębnych umów, zawartych przez Zamawiającego. UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał pomieszczenia lub powierzchnie do remontu). Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie kilku pomieszczeń lub powierzchni jednocześnie, tak aby zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia: UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zakresy robót budowlanych, które winny być realizowane jednocześnie, z uwzględnieniem okoliczności, że oba zakresy robót oddziaływują na siebie i wzajemnie się zazębiają. I. Zakres robót: 1. Przedmiot zamówienia zakresu I obejmuje wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, nadbudowy i adaptacji budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie, tj. sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych w efekcie czego ma powstać Zakład Opiekuńczo Leczniczy SP ZOZ Mogilno. Nadbudowa będzie realizowana poprzez rozbiórkę poddasza i ścian do stropu nad pierwszym piętrem i budowę kondygnacji ze stropodachem wg opracowanego projektu. Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe – opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Projekt winien uwzględniać rozwiązania zastosowane w istniejącym projekcie budowalnym dla zakresu II robót; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, w oparciu o który Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia. W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie uwzględniać również prace objęte II zakresem robót i będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzględniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego, - wskazanie, którego zakresu robót (I czy II) dotyczy dany etap robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo - finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. 2. Inwestycja ta ma obejmować następujące prace: a) przebudowa istniejących budynków i adaptacja budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie, b) nadbudowa II piętra skrzydła 1 w technologii tradycyjnej murowanej z ociepleniem metodą lekką mokrą, oraz wykonaniem stropodachu, c) montaż nowych okien w nawiązaniu do istniejących oraz wymiana części okien istniejących d) instalacja wodno-kanalizacyjna i ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją, e) instalacja przeciwpożarowa hydrantowa, f) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, g) instalacja wentylacyjna, h) zabezpieczenie przeciwpożarowe instalacji techniczno-użytkowych, i) instalacja gazów medycznych, j) instalacja elektryczna wraz z osprzętem oraz instalacja odgromowa, k) instalacja elektryczna niskoprądowa, l) instalacja teleinformatyczna, m) instalacja sygnalizacji przyzywowej, n) instalacja typu interkom, o) instalacja antenowa. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 SIWZ – PFU. II. Zakres robót: 1. Przedmiot zamówienia zakresu II obejmuje, wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - remont budynku szpitala w Strzelnie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na podstawie istniejącego projektu i pozwolenia na budowę z dnia 07.04.2020 r. znak GB.6740.63,2020 wydanym przez Starostę Mogileńskiego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja ta ma obejmować następujące prace: a) demontaż elementów będących na elewacji typu, uchwyty flagowe, oprawy oświetleniowe, instalacja odgromowa, instalacja alarmowa oraz inne tym podobne elementy, b) demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich oraz parapetów, c) rozbiórka elewacji z płytek klinkierowych, d) rozbiórka opaski wokół budynku /w odległości 2 m od budynku/, e) odkopanie fundamentów, f) wykonanie izolacji fundamentów, g) zasypanie wykopów, ułożenie kostki betonowej i nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku, h) remont schodów wejściowych i podjazdów, i) renowacja elementów stalowych, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie zarówno poziomych /zsypy, kraty itp./, jak i pionowych /balustrady, skrzynki itp./, j) wymiana kanalizacji deszczowej na odcinku 2m od budynku, k) demontaż stolarki i ślusarki zewnętrznej, l) montaż nowej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, m) ułożenie przewodów do oświetlenia projektowanego oraz istniejącego, n) wymiana opraw oświetleniowych w strefach wejścia na oprawy LED, oraz montaż oświetlenia dozorowego, o) demontaż i ponowny montaż przewodów zasilających istniejące urządzenia oraz przewodów antenowych, p) demontaż i ponowny montaż instalacji domofonowej, q) demontaż i ponowny montaż elementów instalacji alarmowej, r) demontaż i ponowny montaż innych elementów typu skrzynki na listy, tablice informacyjne itp., s) ułożenie innych instalacji nie wskazanych w niniejszym opracowaniu a odkrytych przy pracach rozbiórkowych, t) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, u) wykonanie nowych rynien, rur spustowych obróbek blacharskich, parapetów – z blachy tytanowo-cynkowej, v) obicie i rozbiórka tynków zewnętrznych, w) wymiana kielichów żeliwnych, x) montaż kielichów żeliwnych przy rurach spustowych, które nie były w nie wyposażone, y) zabezpieczenie drzwi, okien, elementów stalowych itp. przed zabrudzeniem, z) wykonanie ocieplenia budynku w systemowym systemie ociepleń, aa) wykonanie renowacji elewacji, bb) wykonanie sztukaterii wokół okien na elewacji północnej, cc) malowanie elewacji, dd) demontaż papy dachowej, na dachu oraz zadaszeniu nad wejściem, ee) ułożenie nowych warstw papy, ff) remont kominów: obicie tynku, wypełnienie fug, tynkowanie, malowanie oraz wymiana obróbek blacharskich, gg) montaż zabezpieczeń przeciw ptakami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji projektowej/technicznej - załącznik nr 1a SIWZ – dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 299.000,00 PLN. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego GETIN Noble Bank 29 1560 0013 2387 5205 4000 0004 podaniem tytułu: „Wadium – Zamówienie publiczne na Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać której/których części zamówienia dotyczy wadium, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Powyższe dotyczy także niespełnienia przez wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 8.6. 8. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 8.2. 2 – 5 musi: 1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie, 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) wskazywać nazwę zadania, którego dokument dotyczy, 5) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 6) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, 7) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art.46 ust.4a oraz ust. 5 pzp. 9. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach