Przetargi.pl
Roboty budowlane pn.: „Przebudowa dróg zlokalizowanych na dz. nr ew. 486/1, 500/1 w obrębie miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz przebudową kolizyjnego uzbrojenia”

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn.: „Przebudowa dróg zlokalizowanych na dz. nr ew. 486/1, 500/1 w obrębie miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz przebudową kolizyjnego uzbrojenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie dróg zlokalizowanych na dz. nr ew. 486/1, 500/1 w obrębie miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz przebudową kolizyjnego uzbrojenia. 1.2. Wykonanie robót budowlanych o których mowa w ust.1.1 obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1) wytyczenie i wyniesienie w teren granic pasa drogowego pod inwestycję; 2) wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych i ziemnych; 3) wykonanie wycinki zieleni; 4) wywóz karpiny wraz z utylizacją oraz gruzu i gruntu z wykopów na wysypisko; 5) rozbiórka elementów dróg; 6) wykonanie koryta pod drogę wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; 7) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 8) wykonanie podłoża ulepszonego z gruntu stabilizowanego cementem; 9) wykonanie nawierzchni jezdni, miejsc postojowych, poboczy z kostki betonowej; 10) wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej; 11) wykonanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu projektowanej drogi do drogi powiatowej; 12) wykonanie krawężników betonowych oraz ławy z oporem pod krawężniki; 13) wykonanie obrzeży betonowych oraz ławy z oporem pod obrzeża; 14) wykonanie ścieków ulicznych z prefabrykowanej kostki betonowej; 15) wykonanie odwodnienia liniowego ok. 24m; 16) wykonanie robót elektrycznych – budowa sieci i oświetlenia ulicznego; 17) wykonanie pomiarów ochronnych i natężenia oświetlenia; 18) przełożenie istniejącego hydrantu oraz przebudowa fragmentu przyłącza wodociągowego; 19) przesuniecie i przebudowa kolidujących linii telekomunikacyjnych z projektowaną jezdnią; 20) przesuniecie i przebudowa kolidujących linii kablowych nn; 21) roboty związane z budową kanału kanalizacji deszczowej; 22) roboty związane z przełożeniem hydrantu wraz z przebudową fragmentu przyłącza wodociągowego; 23) wyniesienie czasowej organizacji ruchu; 24) wyniesienie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu); 25) regulacja pionowa studzienek i zaworów 26) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z inwentaryzacją podwykonawczą; 27) zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót; UWAGA : W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieci. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe użytkowanie oraz został zapewniony do nich swobodny dostęp Miejsca pracy i drogi transportowe muszą być utrzymane w czystości, a odpady i opakowania na bieżąco sprzątane i składowane w wyznaczonych do tego celu miejscach. Wywóz odpadów i zbędnego urobku spoczywa na wykonawcy. Wszelkie prace związane z przełożeniem hydrantu wraz z przebudową fragmentu przyłącza wodociągowego należy wykonywać pod ścisłym nadzorem oraz w terminie ustalonym z ZUK Kiełczów oraz za uprzednim zawiadomieniem ZUK. 12.1 Wykonawca na wykonane roboty budowlane udzieli min. 36 m-cy gwarancji. 1.2.2 Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej sporządzonej przez „IRDRO Stanisław Szymczuk” oraz przedmiarze robót i pozostałej dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 310) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5.SIWZ 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przebudowa dróg zlokalizowanych na dz. nr ew. 486/1, 500/1 w obrębie miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz przebudową kolizyjnego uzbrojenia. (RI.271.22.2019.AK). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Utratę wadium określa art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót –( z których każdy wymaga formie pisemnej tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy. ) 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.6. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego) 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. 2017r, poz. 570). 6) dowód wpłaty wadium - W przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty (tj. dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego), w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) do oferty zaleca się załączyć kopię dokumentu. (sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach