Przetargi.pl
Roboty budowlane oraz zakup wyposażenia

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu ogłasza przetarg

  • Adres: 87880 Brześć Kujawski, Stary Brześć
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 521 225 , fax. 542 521 225
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu
    Stary Brześć 14
    87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 521 225, fax. 542 521 225
    REGON: 9696800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane oraz zakup wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane, zakres podlegający zamówieniu: 1) Remont sali konferencyjnej i sali wypoczynkowej na I piętrze budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Brześciu zgodnie z dokumentacją techniczną w załączniku. Oferta na tę część nie może być wyższa niż 15 225,30 PLN. 2) Remont pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Brześciu zgodnie z dokumentacją techniczną w załączniku. Oferta na tę część nie może być wyższa niż 34 701,87 PLN. 3) Przebudowa pomieszczeń budynku warsztatowo – garażowego na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Brześciu zgodnie z dokumentacją techniczną w załączniku. Oferta na tę część nie może być wyższa niż 482 181,68 PLN. 4) Wyposażenie budynku warsztatów zgodnie ze specyfikacją w załączniku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w przeciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował min. 2 roboty budowlano – modernizacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartość każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. Nr 8) b) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, d) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, e) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w pkt. V polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt VI. 2. Nie dotyczy oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej (wg zał. 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach