Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące wykonanie i montaż dźwigu samochodowego jako windy towarowej w ramach projektu pn.: Budowa i wyposażenie budynku Centrum Transferu Technologii przy PWSZ w Suwałkach.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5628456 , fax. 87 5628455
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 10 10
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5628456, fax. 87 5628455
    REGON: 20002650700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące wykonanie i montaż dźwigu samochodowego jako windy towarowej w ramach projektu pn.: Budowa i wyposażenie budynku Centrum Transferu Technologii przy PWSZ w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie i montaż dźwigu samochodowego jako windy towarowej w ramach projektu pn.: Budowa i wyposażenie budynku Centrum Transferu Technologii przy PWSZ w Suwałkach. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej, dokonanie pomiarów oraz uzyskanie wglądu w pełną dokumentację techniczną w celu osobistego rozeznania z warunkami realizacji zamówienia. Dla wszystkich oferentów ustala się termin wizji lokalnej w budynku na dzień 17.07.2014. godz. 11:00, ul. T. Noniewicza 10, budynek główny, pokój 222. Osobami do kontaktu są: 1) Bożena Barszczewska tel; 502018702 lub 87 5628451 główny specjalista ds. inwestycji, pokój 222 - sprawy techniczne, 2) Bogdan Sosnowski tel: 87 5628437 lub 697750740 kierownik ds. administracyjnych, pokój 222, w godzinach od 07:00 - 15:00, - sprawy administracyjne, 3) Bożena Chotkiewicz tel; 87 562379, pokój 210, w godzinach od 07:00 do 15:00, sprawy zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 będącymi integralną częścią SIWZ. Jeżeli dokumentacja techniczna lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach Internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i jego decyzji o akceptacji produktów równoważnych lub odrzucenia oferty z powodu niezgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 2 000,00 zł * (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną