Przetargi.pl
„Roboty budowlane obejmujące adaptację - remont budynku użyteczności publicznej na biura Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko ” wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 154/3 i 102/3 obr.8 m. Ostróda, ul. Czarnieckiego 28” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny):SOA.271.13.2016

Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko" ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 642 30 15 , fax. 89 642 30 15
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko"
    ul. Wojska Polskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 642 30 15, fax. 89 642 30 15
    REGON: 51040700800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty budowlane obejmujące adaptację - remont budynku użyteczności publicznej na biura Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko ” wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 154/3 i 102/3 obr.8 m. Ostróda, ul. Czarnieckiego 28” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny):SOA.271.13.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje adaptację istniejącego budynku pokoszarowego na cele biurowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zjazdem w ulicę Stefana Czarnieckiego. Obiekt należy do zespołu tzw. „Białych Koszar” i podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do Rejestru Zabytków Nieruchomych decyzją nr A-4621. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane demontażowe:  prace demontażowe i rozbiórki w otoczeniu budynku: rozbiórka współczesnej wiaty i garażu, rozbiórka nawierzchni placu wewnętrznego i opaski wokół budynku, rozbiórka schodów przy wejściu głównym, demontaż części historycznego ogrodzenia, usunięcie jednego drzewa;  prace demontażowe i rozbiórki ścian zewnętrznych, wewnętrznych, stropów i posadzek w zakresie: skucie fragmentów tynku zewnętrznego w miejscach, gdzie jest zawilgocony i odpryskuje, odkrycie ścian fundamentowych (piwnicznych) do głębokości ław fundamentowych w celu wykonania izolacji, wykucie fragmentów ścian na otwory okienne i drzwiowe, rozbiórka części ścian działowych, skucie tynków wewnętrznych, demontaż boazerii drewnianej, skucie tynku na trzcinie na sufitach parteru oraz na I i II piętrze budynku, skucie tynku na suficie w piwnicy, usunięcie istniejących warstw posadzkowych, skucie terakoty, demontaż parkietu i paneli podłogowych, usunięcie wykładziny PCV na klatce schodowej;  prace demontażowe i rozbiórki stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie: demontaż istniejących krat okiennych, demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (zabytkowe drzwi do zachowania), demontaż całej stolarki okiennej i parapetów; 2. Roboty budowlane montażowe i wykończeniowe:  zamurowania i ściany działowe z cegły dziurawki kl. 15 MPa i płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm z wypełnieniem z wełny mineralnej,  tynki renowacyjne na istniejących ścianach wewnętrznych,  ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz twardą poliuretanową płytą termoizolacyjną gr. 8 cm z okładziną z płyty gipsowej z paroizolacją,  osuszenie i odgrzybienie zewnętrznych ścian piwnicznych oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej,  wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i płyty schodowej, wykonanie konstrukcji (rusztu) pod centrale wentylacyjne na poddaszu  ocieplenie drewnianych stropów między belkami wełną mineralną gr. 15 cm,  izolacja termiczna podłogi na gruncie ze styropianu EPS XPS gr. 5,0 cm  zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcyjnych środkami ognioochronnymi, obudowa płytą GKF gr. 2x1,25 mm widocznej konstrukcji drewnianej oraz stalowej dachu,  renowacja istniejącej klatki schodowej wraz z balustradą  renowacja stolarki okiennej po wykonaniu oceny stanu jej zachowania i możliwości dokonania jej restauracji,  wymiana stolarki okiennej na nową, drewnianą, jednoramową na wzór oryginalnej, historycznej (dotyczy okien znajdujących się w stanie wykluczającym renowację oraz okien plastikowych na poddaszu)  renowacja historycznej stolarki drzwiowej, wymiana stolarki wtórnej i nowoprojektowanej na wzór istniejącej historycznej  uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków zewnętrznych oraz pomalowanie całej elewacji farbą krzemianową o podwójnym wiązaniu  roboty wykończeniowe: ułożenie posadzek, malowanie ścian wewnętrznych,  przebudowa schodów zewnętrznych i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,  odrestaurowanie istniejącego ogrodzenia i montaż fragmentu zdemontowanego ogrodzenia  remont elewacji istniejącej stacji transformatorowej  wykonanie nowej nawierzchni placu wewnętrznego i opaski przy budynku z kostki granitowej 3. Roboty instalacji elektrycznych:  zasilenie budynku – główny obwód rozdzielczy  wymianę instalacji elektrycznych wewnętrznych;  oświetlenie awaryjne  monitoring zewnętrzny i wewnętrzny (CCTV)  sygnalizacja włamania i napadu (SSWiN)  sygnalizacja alarmu pożaru (SAP)  system oddymiania  okablowanie strukturalne  wykonanie instalacji odgromowej;  tablice rozdzielcze. 4. Roboty instalacji sanitarnych:  przyłącze wody z istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Czarnieckiego,  przyłącze kanalizacji sanitarnej do istniejącej studni w drodze, do której należy wykonać przecisk pod ulicą Czarnieckiego z bezpośrednim przewiertem w studnię  przyłącze kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy Czarnieckiego  wewnętrzne instalacje wod.-kan. i p.poż.  wentylacja mechaniczna sali konferencyjnej i gabinetów  instalacja chłodnicza klimatyzacyjna w pomieszczeniu serwerowni  instalacja wody lodowej  wentylacja hybrydowa  wymiennikownia ciepła  instalacja wewnętrzna C.O., C.T. i C.W. 5. Roboty drogowe:  wymiana nawierzchni istniejącego placu  wykonanie miejsc postojowych i chodników  wykonanie zjazdu na ulicę Czarnieckiego (droga powiatowa)  wykonanie oznakowania drogowego 6. Zagospodarowanie zieleni: - wycinka jednego drzewa (lipa drobnolistna) kolidującego z projektowanym zjazdem - nasadzenie kompensacyjne jednego drzewa – lipa drobnolistan „Greenspire”. Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Millenium 13 1160 2202 0000 0000 6194 2539 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Roboty budowlane obejmujące adaptację - remont budynku użyteczności publicznej na biura Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko ” wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 154/3 i 102/3 obr.8 m. Ostróda, ul. Czarnieckiego 28”, oznaczenie sprawy: SOA.271.13.2016. 10.11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach