Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko" ogłasza przetarg
- Adres: 14100 Ostróda, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 642 30 15 , fax. 89 642 30 15
- Data zamieszczenia: 2016-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko"
ul. Wojska Polskiego 5
14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 642 30 15, fax. 89 642 30 15
REGON: 51040700800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty budowlane obejmujące adaptację - remont budynku użyteczności publicznej na biura Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko ” wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 154/3 i 102/3 obr.8 m. Ostróda, ul. Czarnieckiego 28” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny):SOA.271.13.2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje adaptację istniejącego budynku pokoszarowego na cele biurowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zjazdem w ulicę Stefana Czarnieckiego. Obiekt należy do zespołu tzw. „Białych Koszar” i podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do Rejestru Zabytków Nieruchomych decyzją nr A-4621. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane demontażowe: prace demontażowe i rozbiórki w otoczeniu budynku: rozbiórka współczesnej wiaty i garażu, rozbiórka nawierzchni placu wewnętrznego i opaski wokół budynku, rozbiórka schodów przy wejściu głównym, demontaż części historycznego ogrodzenia, usunięcie jednego drzewa; prace demontażowe i rozbiórki ścian zewnętrznych, wewnętrznych, stropów i posadzek w zakresie: skucie fragmentów tynku zewnętrznego w miejscach, gdzie jest zawilgocony i odpryskuje, odkrycie ścian fundamentowych (piwnicznych) do głębokości ław fundamentowych w celu wykonania izolacji, wykucie fragmentów ścian na otwory okienne i drzwiowe, rozbiórka części ścian działowych, skucie tynków wewnętrznych, demontaż boazerii drewnianej, skucie tynku na trzcinie na sufitach parteru oraz na I i II piętrze budynku, skucie tynku na suficie w piwnicy, usunięcie istniejących warstw posadzkowych, skucie terakoty, demontaż parkietu i paneli podłogowych, usunięcie wykładziny PCV na klatce schodowej; prace demontażowe i rozbiórki stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie: demontaż istniejących krat okiennych, demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (zabytkowe drzwi do zachowania), demontaż całej stolarki okiennej i parapetów; 2. Roboty budowlane montażowe i wykończeniowe: zamurowania i ściany działowe z cegły dziurawki kl. 15 MPa i płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm z wypełnieniem z wełny mineralnej, tynki renowacyjne na istniejących ścianach wewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz twardą poliuretanową płytą termoizolacyjną gr. 8 cm z okładziną z płyty gipsowej z paroizolacją, osuszenie i odgrzybienie zewnętrznych ścian piwnicznych oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej, wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i płyty schodowej, wykonanie konstrukcji (rusztu) pod centrale wentylacyjne na poddaszu ocieplenie drewnianych stropów między belkami wełną mineralną gr. 15 cm, izolacja termiczna podłogi na gruncie ze styropianu EPS XPS gr. 5,0 cm zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcyjnych środkami ognioochronnymi, obudowa płytą GKF gr. 2x1,25 mm widocznej konstrukcji drewnianej oraz stalowej dachu, renowacja istniejącej klatki schodowej wraz z balustradą renowacja stolarki okiennej po wykonaniu oceny stanu jej zachowania i możliwości dokonania jej restauracji, wymiana stolarki okiennej na nową, drewnianą, jednoramową na wzór oryginalnej, historycznej (dotyczy okien znajdujących się w stanie wykluczającym renowację oraz okien plastikowych na poddaszu) renowacja historycznej stolarki drzwiowej, wymiana stolarki wtórnej i nowoprojektowanej na wzór istniejącej historycznej uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków zewnętrznych oraz pomalowanie całej elewacji farbą krzemianową o podwójnym wiązaniu roboty wykończeniowe: ułożenie posadzek, malowanie ścian wewnętrznych, przebudowa schodów zewnętrznych i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, odrestaurowanie istniejącego ogrodzenia i montaż fragmentu zdemontowanego ogrodzenia remont elewacji istniejącej stacji transformatorowej wykonanie nowej nawierzchni placu wewnętrznego i opaski przy budynku z kostki granitowej 3. Roboty instalacji elektrycznych: zasilenie budynku – główny obwód rozdzielczy wymianę instalacji elektrycznych wewnętrznych; oświetlenie awaryjne monitoring zewnętrzny i wewnętrzny (CCTV) sygnalizacja włamania i napadu (SSWiN) sygnalizacja alarmu pożaru (SAP) system oddymiania okablowanie strukturalne wykonanie instalacji odgromowej; tablice rozdzielcze. 4. Roboty instalacji sanitarnych: przyłącze wody z istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Czarnieckiego, przyłącze kanalizacji sanitarnej do istniejącej studni w drodze, do której należy wykonać przecisk pod ulicą Czarnieckiego z bezpośrednim przewiertem w studnię przyłącze kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy Czarnieckiego wewnętrzne instalacje wod.-kan. i p.poż. wentylacja mechaniczna sali konferencyjnej i gabinetów instalacja chłodnicza klimatyzacyjna w pomieszczeniu serwerowni instalacja wody lodowej wentylacja hybrydowa wymiennikownia ciepła instalacja wewnętrzna C.O., C.T. i C.W. 5. Roboty drogowe: wymiana nawierzchni istniejącego placu wykonanie miejsc postojowych i chodników wykonanie zjazdu na ulicę Czarnieckiego (droga powiatowa) wykonanie oznakowania drogowego 6. Zagospodarowanie zieleni: - wycinka jednego drzewa (lipa drobnolistna) kolidującego z projektowanym zjazdem - nasadzenie kompensacyjne jednego drzewa – lipa drobnolistan „Greenspire”. Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Millenium 13 1160 2202 0000 0000 6194 2539 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Roboty budowlane obejmujące adaptację - remont budynku użyteczności publicznej na biura Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko ” wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 154/3 i 102/3 obr.8 m. Ostróda, ul. Czarnieckiego 28”, oznaczenie sprawy: SOA.271.13.2016. 10.11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego i budowa budynku administracyjno-biurowego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Muszaki, dz. 3152/5
Dodano: 2020-10-19 - Budowa świetlicy wiejskiej w Gawlikach Wielkich oraz zakup wyposażenia
Dodano: 2019-06-18 - Dostosowanie pomieszczeń Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo Wychowawczej im Janusza Korczaka w Bartoszycach do aktualnych wymogów ochrony ppoż.
Dodano: 2018-08-27 - Budowa gminnego budynku wielofunkcyjnego mieszczącego świetlicę wiejską, siedzibę klubu sportowego oraz garaż Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Lisów
Dodano: 2018-04-23 - Budowa gminnego budynku wielofunkcyjnego mieszczącego świetlicę wiejską, siedzibę klubu sportowego oraz garaż Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Lisów
Dodano: 2018-03-30 - remont pomieszczenia do składowania odpadów żywnościowych w budynku nr 52/I/10 Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2016-11-16