Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 59 8419406
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8419406, 8419125, fax. 59 8419406
    REGON: 00001775600324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: ZADANIE: Malowanie pomieszczeń biurowych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: 1. Prace demontażowe, zabezpieczeniowe oraz remontowe związane z malowaniem pomieszczeń m.in.: 1) Zabezpieczenie powierzchni płaskich oraz stolarki budowlanej, 2) Demontaż listew ściennych, 3) Zeskrobanie i zmycie ścian, 4) Przygotowanie powierzchni pod malowanie, 5) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 6) Wykonanie gruntowania oraz malowania właściwego, 7) Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, 8) Wykonanie obudowy rur, 9) Wywóz i utylizacja gruzu. 2. Prace remontowe związane z wymianą wykładzin w pomieszczeniach biurowych m.in.: 1) Demontaż istniejących wykładzin, 2) Demontaż istniejących listew, 3) Oczyszczenie podłoża, 4) Zagruntowanie i wyrównanie podłoża, 5) Ułożenie i zgrzewanie wykładzin homogenicznych przeznaczonych do pomieszczeń biurowych, 6) Wykonanie listwy cokołowej z tworzyw sztucznych, 7) Wykonanie dylatacji na powierzchniach płaskich. 3. Prace remontowe związane z wymianą instalacji oświetlenia w pomieszczeniach biurowych nr 123 oraz 124 m.in.: 1) Demontaż istniejących opraw ściennych oraz sufitowych, 2) Demontaż łączników instalacyjnych, 3) Wykucie bruzd pionowych oraz poziomych, 4) Ułożenie przewodów elektrycznych wtynkowych, 5) Montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przygotowaniem podłoża, 6) Montaż łączników instalacyjnych, 7) Zamurowanie bruzd wraz z zatarciem, 8) Wykonanie niezbędnych badań pomiarowych wraz z dokumentacją. ZADANIE: Malowanie ciągów komunikacyjnych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wykonaniem malowania ciągów komunikacyjnych w Segmencie II m.in.: 1) Zabezpieczenie podłóg oraz stolarki budowlanej, 2) Zeskrobanie starych powłok malarskich, demontaż listew ochronnych ściennych, przygotowanie powierzchni płaskich, 3) Malowanie ciągów komunikacyjnych, 4) Malowanie stolarki budowlanej, 5) Montaż listew ochronnych ściennych oraz narożników. ZADANIE: Wymiana siatek ochronnych w połaci dachu w patiach Segmentu II, III i V w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wymianą siatek m.in.: 1) Demontaż starych siatek, 2) Zamontowanie uchwytów, 3) Montaż siatek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta obejmująca swoim zakresem przedmiot zamówienia musi być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach