Przetargi.pl
„Roboty budowlane na elewacjach Kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy Małopolskiej – Diecezja Tarnowska”.

PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA P.W. M.B. SZKAPLERZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Gorlicka 169
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3541001
  • Data zamieszczenia: 2024-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA P.W. M.B. SZKAPLERZNEJ
    Gorlicka 169
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 18 3541001
    REGON: 040060554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://parafiamoszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Moszczenica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty budowlane na elewacjach Kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy Małopolskiej – Diecezja Tarnowska”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na elewacjach Kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy, w oparciu o zatwierdzoną dokumentację w tym zgodnie z Pozwoleniem nr 72/2024 z dnia 12.03.2024 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obiekt został wpisany do rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, Decyzja Nr A-179/556 z dnia 10.05.1972 r. oraz Decyzję o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Elewacja od strony drogi (zachodnio-północna)2) Elewacja południowo-wschodnia3) Elewacja wschodnio-północna4) Elewacja wejściowa do kościoła (północno-zachodnia)5) Roboty związane z dzwonnicą2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:1) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót2) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót oraz odtworzenie trawników zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót3) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót4) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie w 2-ch egz. Operatu kolaudacyjnego, który powinien zawierać:a) umowę,b) ofertę,c) Umowy z ewentualnymi podwykonawcami,d) Tabele elementów rozliczeniowych, e) polisę ubezpieczeniową, protokoły przekazania terenu budowy,f) Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu, g) badania materiałów ( jeżeli dotyczy),h) Deklaracje zgodności materiałów, i) Aprobaty,j) rozliczenie finansowe, k) Potwierdzenie zakończenia robót,l) Oświadczenie uprawnionego kierownika robót o wykonaniu robót zgodnie z przepisami oraz gwarancje na wykonany przedmiot zamówienia3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym do SWZ:1) przedmiarem robót stanowiącym (zał. nr 12 do SWZ), mającym wyłącznie charakter pomocniczy i służący ułatwieniu dokonania wyceny robót, 2) zgodnie z programem konserwatorskim elewacji dzwonnicy i kościoła ( zał. nr 13 do SWZ), 3) projektem architektoniczno-budowlanym (zał. nr 14 do SWZ) 4) oraz pod nadzorem osób posiadających odpowiednie, określone ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami uprawnieniami oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz wg tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej w stosunku do powszechnie stosowanych rozwiązań i ściśle przestrzegając wytycznych technologicznych związanych z danymi systemami oraz zasadami BHP z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4. Wyroby i materiały winny spełniać warunki określone Ustawą dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych potwierdzone wymaganymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.5. Materiały i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej itp.6. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212360-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Opis warunków udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,a) w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym:• osobą posiadającą uprawnienia budowlane, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Prawo budowlane”, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń, uprawniające co najmniej do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, oraz spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), tj. posiadającą praktykę polegającą na braniu udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury przez co najmniej 18 miesięcy.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie powyższego warunku będzie:• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ – wykaz osób.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie.Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w pkt 2, ppkt 4 niniejszej Specyfikacji może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.b) na potwierdzenie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu elewacji obiektu wpisanego do zabytków na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto.Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz wykonanych robót, zawierający nazwę zadania, adres inwestycji, nazwę i adres Zamawiającego, termin realizacji prac oraz wartość robót brutto w PLN stanowi załącznik do złożonej oferty. Ww. wykaz wykonanych robót powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (dowód - referencja bądź inny dokument wystawiony przez podmiot na rzecz którego wykonawca wykonał lub wykonuje usługę/robotę); Jeżeli robota wykonywana była na rzecz Zamawiającego, nie wymaga się referencji.W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej.W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach