Przetargi.pl
Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej , Batalionów Chłopskich , Kubusia Puchatka, Kosynierów oraz Marii Skłodowskiej - Curie i działka nr 119/6 obręb 23 m. Pułtuska

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej , Batalionów Chłopskich , Kubusia Puchatka, Kosynierów oraz Marii Skłodowskiej - Curie i działka nr 119/6 obręb 23 m. Pułtuska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: Roboty budowlane kanalizacji sanitarnej w ulicy Nasielskiej, Batalionów Chłopskich, Kubusia Puchatka , Kosynierów i Marii Skłodowskiej - Curie oraz działka 119/6 obr. 23 m. Pułtuska w zakresie objętym projektem budowlano - wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem zestawienia stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : a) rurociąg z rur kamionkowych klasy 160, system C : ? 250 - 119 mb; ? 200 - 680,50 mb ; b) rurociąg z rur PVC-U SDR 34 (SN - 8) :? 200 - 570,50 mb; ? 160 - 196,50 mb; c) przewierty sterowane rurami kamionkowymi przeciskowymi : ? 250 - 173 mb; ? 200 - 324 mb; ? 150 - 186,50 mb; d) studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe ? 1500 - 1 szt.;e) studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe ? 1200 - 50 szt.; f)studnia żelbetowa łączona na uszczelki gumowe ? 800 - 4 szt.;g)studnia z PP ? 425 - 15 szt.;h) studnia z PP ? 315 - 4 szt.f) korek - 40 szt. 3.Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają : dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzje o pozwoleniu na budowę , które stanowią załączniki do specyfikacji.4.Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 2)Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego.3) Wykonawca zobowiązany będzie w okresie 3 lat od odbioru końcowego do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację kanalizacji sanitarnej. 4)Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 24 godziny od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia.5) W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi ponosić będzie Wykonawca. 5.Rozwiązania równoważne:1)Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań , nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie ( atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).4)Dopuszcza się zamienne rozwiązania ( w oparciu o produkty innych producentów ) pod warunkiem:spełnienia tych samych właściwości technicznych,przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).6.Wykonanie przedmiotu zamówienia:1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją ,specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiOR ) , wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami Inżyniera Kontraktu i Nadzoru Autorskiego. 2)Przed rozpoczęciem robót na danym terenie Wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. 3)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inżyniera Kontraktu) na ich wbudowanie.4)Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej , odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych.5)Wykonywanie tyczenia robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety.6)Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne ( kable , rurociągi itp. ) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 7)Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).8)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 9) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.10)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).11)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.12)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 13)Wykonawca po zakończeniu robót przygotuje i złoży Zamawiającemu w formie papierowej trwale spiętej dokumentację odbiorową ( 3 kpl) , w skład którego wchodzić będą: a)dziennik budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, c)atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, d) dokumentacja powykonawcza, e)powykonawcza inwentaryzacja i dokumentacja geodezyjna - również w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym , f)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona trzy komplety (2 kopie i oryginał) wymienionej dokumentacji odbiorowej.14)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości,właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inżyniera Kontraktu.15) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.16)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach.17)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą. b)jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c)uwagi Zamawiającego do projektu umowy Wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; d)za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy; e) Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy;f) podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy.7.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:1 )Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie.2) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy):a)prowadzenia nadzoru archeologicznego i obserwacji archeologicznej podczas prowadzenia robót ziemnych,b) nadzoru saperskiego, c)zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, d)uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, teletechniczne, drogowe, elektroenergetyczne, sanepidu i ochrony środowiska), e) czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego i koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane, f) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych.3)Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.4) Wykonanie powykonawczej dokumentacji. 5)Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi.6) Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi.7) Zaplecze wykonawcy : urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy.8)Skompletowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.9)Koszty umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym ponosi Zamawiający.8.Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:1)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 2 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 2)Postawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ , STWiOR . Kosztorys ofertowy ma jedynie znaczenie kalkulacyjne i pomocnicze. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. 3)Zamawiający przewiduje rozliczenie częściowe za wykonane elementy robót budowlano - montażowych.4) Pod pojęciem elementu robót budowlano - montażowych Zamawiający rozumie fragment robót budowlano - montażowych obejmujący roboty ziemne, roboty technologiczne, próby i sprawdzenia , uporządkowanie terenu i odtworzenie nawierzchni , potwierdzone inwentaryzacją geodezyjną ; stanowiący całkowicie wykonany odcinek sieci wg harmonogramu rzeczowo - finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy zawartej w wyniku niniejszego postepowania. 5)Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy.6 )Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. 7)Zamawiający przewiduje fakturowanie robót nie częściej niż raz na dwa miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wysokość wadium ustala się w kwocie 60 000,00 złotych, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr rachunku: 31 1240 5282 1111 0000 4890 2355 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej nr sprawy JRP.271.3.2013 ;2)Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Wadium może być również wnoszone w formie : poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej , gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4)Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa w pkt.3 , Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić w osobnej kopercie , umieszczonej wewnątrz opakowania z ofertą, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.5)Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert ( okres związania ofertą).6)Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7)Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a)nazwa i adres Zamawiającego; b)określenie przedmiotu zamówienia; c.nazwę i adres Wykonawcy.8)Wadium musi być wniesione nie później niż przed terminem składania ofert. 9)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowyZamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.10)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.11)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem,iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia protestów.13) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium w sytuacji , jak w pkt 12, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14)W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.15)Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach:a)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach