Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 6767224 , fax. 0-85 6767220
- Data zamieszczenia: 2012-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
ul. Kilińskiego 16 16
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 6767224, fax. 0-85 6767220
REGON: 00027671300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane, elektryczne i kamieniarskie polegające na: cz. I - remoncie wskazanych pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej, cz. II - wymianie okładzin schodów na klatce schodowej, cz. III - remoncie pomieszczenia serwerowni, w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 wg projektów i przedmiarów stanowiących załączniki do SIWZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe zakresy robót określają: cz. I Załącznik nr 7 do SIWZ: - projekt remontu instalacji elektrycznych wnętrzowych Książnicy Podlaskiej (parter, I piętro), - przedmiary -roboty budowlane (dokument pomocniczy), - przedmiary- roboty elektryczne (dokument pomocniczy), cz. II Załącznik nr 8 do SIWZ: - projekt aranżacji wnętrz Książnicy Podlaskiej - przedmiar roboty budowlane (dokument pomocniczy), cz. III Załącznik nr 9 do SIWZ - projekt remontu instalacji elektrycznych wnętrzowych Książnicy Podlaskiej (piwnica), - przedmiary - roboty budowlane (dokument pomocniczy), - przedmiary- roboty elektryczne (dokument pomocniczy). -Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na całość wykonanych prac. -Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz.881 z późn.zm.). -Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wizję lokalną na terenie budynku w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a następnie wykonania zamówienia. -Wykonawca przygotowując ofertę ma obowiązek uwzględnienia w cenie oferty wykonanie wszystkich następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót z dokumentacją projektową i wymaganiami podanymi w szczególności w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. Jeżeli w opisie pozycji przedmiaru robót nie uwzględniono pewnych czynności czy robót tymczasowych związanych z wykonaniem danej roboty budowlanej, to koszty tych czynności i robót powinny być przez Wykonawcę uwzględnione w cenie określonej dla danej pozycji lub rozrzucone na wszystkie pozycje poprzez ujęcie ich w kosztach ogólnych budowy. -Z uwagi na przeprowadzone wcześniej przez Inwestora remonty, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do bardzo dokładnego zabezpieczenia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem okien, parapetów oraz wykładzin, a także uprzątnięcia placu budowy po zakończeniu robót. -W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ładu i porządku na budowie, systematycznego usuwania gruzu z rozbiórki na swój koszt. - Zamawiający informuje o konieczności udostępnienia w trakcie realizacji umowy przez Wykonawcę, placu budowy przedstawicielom firmy Podlaskiej Fabryki Okien i Drzwi WITRAŻ Sp z o.o., w celu dokonania wymiany części parapetów w pomieszczeniach 0.14 i 0.13( dotyczy części I zamówienia). -Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w obiekcie czynnym. -Zamawiający oświadcza, że realizacja przedmiotu umowy dofinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: cz. I 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ), cz. II 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ), cz. III 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514 z adnotacją: Wadium nr sprawy A.331-08/12 cz. I lub cz. II lub cz. III. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy oryginał dokumentu wadium złożyć w kasie Książnicy w kopercie z adnotacją: Wadium nr sprawy A.331-08/12 cz. I, cz. II lub cz. III przed terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie pomieszczeń wc na potrzeby dwóch lokali użytkowych przy ul. Sienkiewicza 28 w Białymstoku - BOM.1.263.60.2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja ścian budynku Urzędu Gminy Grodzisk wraz z budową schodów wejściowych i dobudową pochylni oraz zadaszenia nad wejściem głównym
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu elewacji w budynkach mieszkalnych przy ul. Waryńskiego 9 i 11 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie I etapu remontu pomieszczeń biurowych w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 9
Dodano: 2016-07-20 - Ocieplenie ściany północnej z budową wiatrołapu - szt. 1 oraz remontem istniejących wiatrołapów - szt. 5 w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 20 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-15 - Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na archiwum zakładowe w ZUS Oddział w Białymstoku
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. ul. Kościuszki 88, 90 i 97 oraz zabudowy gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach
Dodano: 2016-06-29 - Termomodernizacja budynku Szkole Podstawowej w Pniewie
Dodano: 2016-06-24 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1. Remont pomieszczeń Węzła Łączności I i II piętra w bud. nr 12 na terenie JW. w Łomży, Część 2. Remont pomieszczeń w bud. nr 2 WT Łomża
Dodano: 2016-06-24 - Remont sali wykładowej w budynku Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
Dodano: 2016-06-23