Przetargi.pl
Roboty budowlane dotyczące wymiany kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zewnętrznym siedziby Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http/://www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dotyczące wymiany kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zewnętrznym siedziby Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące terenu zewnętrznego przyległego do budynku Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto, polegające na wymianie kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty te stanowią kontynuację zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu przy ul. Dolna Wilda/Chłapowskiego i przebudowa budynku przy ul. Chłapowskiego 17/18”.Terenem budowy będzie obejmował parking, drogę pożarową oraz drogi wewnętrzne przy Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto znajdujący się na nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu . Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie zewnętrznym przyległym do czynnego obiektu (Urzędu Skarbowego Poznań - Nowe Miasto). Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał części terenu zewnętrznego do remontu). Poszczególne części terenu będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem robót (dostarczonym przez Wykonawcę robót) a zatwierdzonym przez Zamawiającego, po wcześniejszym bezusterkowym odbiorze poprzedniego zakresu robót. Istnieje konieczność zapewnienia dojazdu do „Skarbca” Urzędu Skarbowego Poznań - Nowe Miasto w trakcie prowadzonych robót. Przez teren nieruchomości przebiegają następujące sieci: wodna, kanalizacyjna (sanitarna i ogólnospławna), elektryczna, gazowa, teletechniczna. Zamawiający umożliwi Wykonawcy robót bezpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł.pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Roboty budowlane dotyczące wymiany kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zewnętrznym siedziby Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu.” ;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Sposób przekazania wadium:1)wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji;2)w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert.Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp. Powyższe dotyczy także niespełnienia przez wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 8.6 SIWZ.Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 8.2. 2 – 5 SIWZ musi:wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2)wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3)określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4)wskazywać nazwę zadania, którego dokument dotyczy,5)określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 6)gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy,7)wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art.46 ust.4a oraz ust.5 pzp.Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach