Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http/://www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane dotyczące wymiany kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zewnętrznym siedziby Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące terenu zewnętrznego przyległego do budynku Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto, polegające na wymianie kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty te stanowią kontynuację zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu przy ul. Dolna Wilda/Chłapowskiego i przebudowa budynku przy ul. Chłapowskiego 17/18”.Terenem budowy będzie obejmował parking, drogę pożarową oraz drogi wewnętrzne przy Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto znajdujący się na nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu . Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie zewnętrznym przyległym do czynnego obiektu (Urzędu Skarbowego Poznań - Nowe Miasto). Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał części terenu zewnętrznego do remontu). Poszczególne części terenu będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem robót (dostarczonym przez Wykonawcę robót) a zatwierdzonym przez Zamawiającego, po wcześniejszym bezusterkowym odbiorze poprzedniego zakresu robót. Istnieje konieczność zapewnienia dojazdu do „Skarbca” Urzędu Skarbowego Poznań - Nowe Miasto w trakcie prowadzonych robót. Przez teren nieruchomości przebiegają następujące sieci: wodna, kanalizacyjna (sanitarna i ogólnospławna), elektryczna, gazowa, teletechniczna. Zamawiający umożliwi Wykonawcy robót bezpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł.pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Roboty budowlane dotyczące wymiany kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zewnętrznym siedziby Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto przy ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu.” ;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Sposób przekazania wadium:1)wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji;2)w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert.Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp. Powyższe dotyczy także niespełnienia przez wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 8.6 SIWZ.Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 8.2. 2 – 5 SIWZ musi:wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2)wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3)określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4)wskazywać nazwę zadania, którego dokument dotyczy,5)określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 6)gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy,7)wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art.46 ust.4a oraz ust.5 pzp.Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25