Przetargi.pl
Roboty budowlane dotyczące obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach zadania „Wymiana windy w Pawilonie A, modernizacja windy w Pawilonie B w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, Plac Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 627 501 , fax. 825 627 510
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 627 501, fax. 825 627 510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.chelm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dotyczące obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach zadania „Wymiana windy w Pawilonie A, modernizacja windy w Pawilonie B w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w istniejącym szybie– Pawilon A oraz remont windy - Pawilon B w budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowinach (Nowiny 101, 22-105 Okszów) na bazie istniejącego szybu i maszynowni windy w obiektach służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych. Zadanie realizowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres prac określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na roboty objęte niniejszym zamówieniem pisemnej gwarancji na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 5 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go dla robót budowlanych na okres w przedziale na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny licząc od daty końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń oraz dla urządzenia dźwigowego na okres w przedziale od 36 m-cy (termin minimalny) do 60 m-cy (termin maksymalny) licząc od daty końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą – w wersji oryginalnej papierowej 3 egzemplarze oraz 2 egzemplarze na płycie CD-R zapisaną w formacie PDF. Roboty budowlane będą wykonywane z materiałów własnych Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyłącznie materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu w Polsce, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami. W szczególności materiały te powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy – Prawo Budowlane. Dla każdego z materiałów użytych przy realizacji robót, Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty, zaświadczenia, oświadczenia o zgodności produktu z Polskimi Normami, karty gwarancyjne i inne dokumenty potwierdzające ich jakość. Ww. dokumenty powinny być dołączone do dokumentów odbioru końcowego. Roboty budowlane będą mogły być prowadzone wyłącznie w godzinach 7.00-19.00. Obiekty nie będą wyłączone z eksploatacji. Wykonawca będzie zobowiązany, przed odbiorem robót, do przeszkolenia maksymalnie 5 osób z personelu Zamawiającego aktualnie konserwujących urządzenia dźwigowe. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia serwisu gwarancyjnego przez cały okres na jaki zostanie udzielona gwarancja. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 5 godzin. Przez czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy wysłaniem przez Zamawiającego zgłoszenia mailowego/fax/ telefonicznego o awarii, a przyjazdem serwisanta do miejsca montażu windy i podjęciem czynności zmierzających do jej naprawy. Zamawiający informuje, iż w dniu 10 września 2018 r. o godz. 11:00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Okszów 22-105, Nowiny 101, parter budynku. pok. nr 8. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. W przypadku gdy wyznaczony termin nie będzie odpowiadał, Wykonawca umówi się indywidualnie na wizję lokalną w innym terminie. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania regulaminów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, ofertą, przedmiarem robót, ogólną specyfikacją techniczną, oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym; 2) zapewnienia stałej obecności kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót; 3) przejęcia placu /terenu budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 4) umożliwianie wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę; 5) utrzymania terenu robót w należytym porządku; 6) prowadzenia prac w taki sposób, by były jak najmniej uciążliwe i bezpieczne dla mieszkańców Domu; 7) uporządkowania terenu po zakończeniu prac i przekazania go Zamawiającemu przed odbiorem robót; 8) ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami; 9) systematycznego prowadzenia oraz pokrycia kosztów wszelkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępnianie na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu; 10) usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac, jak i tych, które mogą wystąpić w trakcie okresu gwarancji, a które ujawnione zostaną w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z należną starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego; 11) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej; 12) dokonywania bezpłatnych napraw w okresie gwarancji; 13) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt do naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego zniszczonych lub uszkodzonych innych obiektów, robót, elementów, urządzeń lub ich części w toku wykonywania prac. W wypadku takiej konieczności, Wykonawca dokona zabezpieczenia wykonanych już elementów robót, w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie; 14) Wykonawca ma obowiązek gromadzić odpady w sposób określony w ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992 ze zm.), zabrania się Wykonawcy w szczególności: a) składowania na terenie budowy bezpośrednio na ziemi odpadów lub substancji mogących stwarzać zagrożenie dla środowiska, b) spalania jakichkolwiek odpadów na terenie budowy, c) wylewania na terenie budowy jakichkolwiek substancji mogących stwarzać zagrożenie dla środowiska do gleby, wody lub kanalizacji. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 917 z późn. zm.): operatorów maszyn, elektryków(czynności polegające na montażu i demontażu dźwigu). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 Bank BGŻ BNP Paribas S.A. z dopiskiem „wadium- Roboty budowlane dotyczące obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach zadania „Wymiana windy w Pawilonie A, modernizacja windy w Pawilonie B w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach”. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z ofertą Wykonawcy. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, także pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017, poz. 2291 ze zm.). Adwokat i radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach