Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH DZIAŁAŃ INFRASTRUKTURALNYCH NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY - PROJEKT NR KIK/48: CZĘŚĆ 1. TERMOMODERNIZACJA KOTŁOWNI W OBIEKCIE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W BIAŁOGARDZIE (UL. GRUNWALDZKA 53; DZIAŁKA NR 279 OBRĘB 007 M. BIAŁOGARD)

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH DZIAŁAŃ INFRASTRUKTURALNYCH NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY - PROJEKT NR KIK/48: CZĘŚĆ 1. TERMOMODERNIZACJA KOTŁOWNI W OBIEKCIE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W BIAŁOGARDZIE (UL. GRUNWALDZKA 53; DZIAŁKA NR 279 OBRĘB 007 M. BIAŁOGARD)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące termomodernizacji kotłowni w obiekcie użyteczności publicznej - Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Grunwaldzkiej 53 w Białogardzie (działka ewid. nr 279 obręb 007 m. Białogard) zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2. Zamówienie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni;2) prace remontowo-budowlane w tym wykonanie płyt fundamentowych oraz remont posadzek i ścian;3) zakup i montaż nowego wyposażenia technologicznego kotłowni;4) wykonanie elementów instalacji gazowej;5) wykonanie elementów instalacji wentylacji kotłowni i instalacji odprowadzania spalin;6) wykonanie elementów instalacji wodociągowej;7) wykonanie elementów instalacji ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i instalacji centralnego ogrzewania;8) wykonanie elementów instalacji kanalizacji sanitarnej;9) wykonanie elementów instalacji elektrycznej i odgromowej;10) montaż opomiarowania;11) przeprowadzenie prób i sprawdzeń wykonanych instalacji;12) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlana, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu, o którym mowa w pkt 1, po uprzednim pisemnym poinformowaniu zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia we własnym zakresie i umieszczenia tablicy informacyjnej, zawierającej dane dotyczące źródła finansowania w języku polskim i angielskim, o wymiarach 150x100 cm w miejscu powszechnie dostępnym na terenie inwestycji, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. Szczegółowe wytyczne i wzory tablic informacyjnych znajdują się w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej (załącznik nr 1). Wzory tablic informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 2) Przekazania zamawiającemu pisemnych gwarancji producenta na urządzenia.3) Wykonania co najmniej jednego przeglądu serwisowego w roku (w tym wymiany części urządzeń) w okresie gwarancyjnym. 4) Udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe zgodnie z przedłożoną ofertą. 5) Dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 6) Zawarcia umowy ubezpieczenia oc dedykowanego dla przedmiotowej inwestycji z sumą ubezpieczenia do pełnej wysokości wartości umowy, zgodnie z warunkami umowy, z okresem ubezpieczenia na czas realizacji umowy i dostarczenia polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu. Polisa ubezpieczeniowa powinna zawierać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, z rozszerzeniem ubezpieczenia o odpowiedzialność za podwykonawców oraz odpowiedzialność za szkody wyrządzone pracownikom ubezpieczonego powstałe w następstwie wypadku przy pracy. 7) Zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca). 8) sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9) Zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót. 10) Zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. 11) Wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie.12) Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji.13) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Ocenę przydatności materiału rozbiórkowego należy skonsultować z przedstawicielem Zamawiającego. Przed wywiezieniem materiału rozbiórkowego sporządzić protokół ilościowy oraz przedstawić go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego.14) Stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych.15) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru.16) Wykonania dokumentacji powykonawczej. 17) Wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych.18) Zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.19) Po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu.20) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia.21) Zgłoszenia terminu zakończenia robót budowlanych.22) Udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego.23) Przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i przeszkolenia jednego pracownika Szkoły Podstawowej Nr 4 w zakresie obsługi tych urządzeń (cena ofertowa obejmuje koszt szkolenia).24) Ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.25) Prowadzenia robót w sposób pozwalający na ciągłą pracę systemu ogrzewania budynku w okresie jego użytkowania. Wyłączenia z pracy instalacji centralnego ogrzewania budynku szkoły mogą odbyć się tylko w okresie pomiędzy 30 stycznia 2016 r. a 13 lutego 2016 r. 26) Prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo obiektu i prawidłowe działanie instalacji w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, w tym spadków temperatury poniżej 0° C. 7. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca odmówił usunięcia wad lub nie usunął wad w uzgodnionym terminie, Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt ich usunięcia pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zachowuje uprawnienia do kar umownych i do odszkodowania uzupełniającego. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Zamawiający z przedmiotu umowy nie mógł korzystać. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.10. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ w wysokości: 8.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach