Przetargi.pl
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Podtatrzańskiej na odcinku od ulicy Sikorskiego do ulicy Szaflarskiej w Nowym Targu, ok. 380 mb.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Podtatrzańskiej na odcinku od ulicy Sikorskiego do ulicy Szaflarskiej w Nowym Targu, ok. 380 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Podtatrzańskiej na odcinku od ulicy Sikorskiego do ulicy Szaflarskiej w Nowym Targu, ok. 380 mb. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności roboty polegające na : 1/ przebudowie istniejącej sieci uzbrojenia terenu w pasie drogowym, w tym: wymianę istniejącej awaryjnej żeliwnej sieci wodociągowej na nową wraz z przyłączami, wymianę starej armatury odcinającej i hydrantów na nowe, uzupełnienie sieci o brakujące elementy: hydranty, zawory odcinające, wymianie górnych części studni rewizyjnych z pokrywami, włazami i pierścieniami odciążającymi dla kanalizacji sanitarnej, 2/ przebudowie kanalizacji opadowej, polegającej na wymianie wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, wymianie górnych części studni rewizyjnych z pokrywami, włazami i pierścieniami odciążającymi, uzupełnieniu brakujących elementów odwodnienia pasa drogowego w tym odcinek kanału opadowego, wymianie uszkodzonych fragmentów kanalizacji deszczowej, wykonaniu przyłączy wpustów ulicznych, regulacja wysokościowa studni kablowych dla sieci teletechnicznych, 3/ przebudowie elementów ulicy polegającej na: lokalnym frezowaniu nawierzchni bitumicznej na jezdni, ujednoliceniu szerokości jezdni, wymianie krawężników, uzupełnieniu brakujących odcinków chodnika, wymianie nawierzchni chodników na kostkę betonową brukową, odcinkowym wzmocnieniu podbudowy jezdni, ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej jezdni, ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na zatokach postojowych przy jezdni, odtworzeniu oznakowania pionowego i poziomego, 4/ remoncie nawierzchni ciągu pieszego pomiędzy budynkiem nr 65a i 65b, 5/ wykonaniu utwardzenia powierzchni gruntu pomiędzy istniejącymi i remontowanymi zatokami postojowymi a istniejącymi ciągami pieszymi betonową kostką brukową ograniczoną obrzeżami betonowymi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000.00 zł (piętnaście tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /budowa, przebudowa drogi/ o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł oraz wykażą że przynajmniej dwie roboty zostały zrealizowane należycie, b) wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia pracownika z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do kierowania przedmiotowymi robotami (tj. drogowymi), c) dysponują następującym sprzętem lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następującego potencjału technicznego tj.: - rozścielacz mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni, - mają możliwość zakupu asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadają wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji asfaltobetonów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /budowa, przebudowa drogi/, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wszystkich w/w wykonanych w tym okresie robót budowlanych wynosi nie mniej niż 3 000 000,00 zł /według załącznika nr 4 do SIWZ/, do wykazu należy dołączyć co najmniej dwa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót. 5/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego /według załącznika nr 5 do SIWZ/. 6/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń /według załącznika nr 6 do SIWZ/. 7/ wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty porozumienie na zakup asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub oświadczenie o posiadanej wytwórni mas bitumicznych - mającej możliwość produkcji asfaltobetonów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach