Przetargi.pl
Roboty budowlane dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Mroczy.

Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, ul. Łąkowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3856357
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
    ul. Łąkowa 7 7
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3856357
    REGON: 09039336300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Mroczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody Przedmiotem zamówienia jest wykonanie hydrauliki i robót sanitarnych oraz instalacji elektrycznej i akpia stacji uzdatniania wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 22 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 i 3. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 5.Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.Oświadczenie o terminie płatności- załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 6 do SIWZ 9.Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie sie Wykonawcy do ich dostarczania łącznie z dokumentacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ. 10.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7. 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł). 12.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierowników robót na poszczególne branże oraz robotników posiadających stosowne kwalifikacje uprawniające do wykonywania przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe. Jeżeli wykonawca w chwili złożenia oferty nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 13.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami (minimum 1 list referencyjny) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł - załącznik nr 9. 14.Kosztorys ofertowy - opracowany na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji technicznej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymieniony w pkt 1-3 oraz pkt 11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - dokument wymieniony w pkt 5-10 oraz 14 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, - wykazy oraz informacje wymienione w pkt 12 - 13 może złożyć tylko Wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach