Przetargi.pl
Roboty budowlane dla nw. zadań remontowych pn. 1) Remont holu oraz klatki schodowej w segmencie F przy sali konferencyjnej w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 2) Remont pomieszczeń biurowych w segmencie E1 w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 3) Remont dachu w budynku głównym Szkoły Policji w Pile

Szkoła Policji w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 3522134, , fax. 67 3522322
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Pile
    Pl. Staszica 7
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 3522134, , fax. 67 3522322
    REGON: 57029066300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkolenie Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla nw. zadań remontowych pn. 1) Remont holu oraz klatki schodowej w segmencie F przy sali konferencyjnej w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 2) Remont pomieszczeń biurowych w segmencie E1 w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 3) Remont dachu w budynku głównym Szkoły Policji w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane dla nw. zadań remontowych pn. 1) Remont holu oraz klatki schodowej w segmencie F przy sali konferencyjnej w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 2) Remont pomieszczeń biurowych w segmencie E1 w budynku głównym Szkoły Policji w Pile; 3) Remont dachu w budynku głównym Szkoły Policji w Pile. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy odrębne części, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik: Część nr 1 – nr 3 do SIWZ, Część nr 2 – nr 8 do SIWZ, Część nr 3 – nr 13 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1) dla Części nr 1: w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2) dla Części nr 2: w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 3) dla Części nr 3: w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. w: 1) pieniądzu przelewem, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, tj. Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła nr 72 1010 1469 0052 9413 9120 0000. Zamawiający wymaga umieszczenia w tytule przelewu dopisku: dla Części nr 1: Wadium – 562/JZ-31/2019 – Część nr 1, dla Części nr 2: Wadium - 562/JZ-31/2019 – Część nr 2, dla Części nr 3: Wadium - 562/JZ-31/2019 – Część nr 3, Zamawiający wymaga, aby wadium zostało wniesione na każdą z części zamówienia oddzielnie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 20-11-2019 r. do godziny 10:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 20-11-2019 r. o godzinie 10:30 znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż wskazana w pkt. 2.1 należy w oryginale załączyć do oferty i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. Brak dokumentu w ofercie spowoduje odrzucenie oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 23 do SIWZ, 3) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 24 do SIWZ, 4) Ewentualne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach