21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg
- Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
ul. Połczyńska 32
78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
REGON: 33102935500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ROBOTY BUDOWLANE BUDYNEK NR 49 TRZEBIATÓW” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku nr 49 w kompleksie 2111 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wskazana poniżej dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ (będąca integralną jej częścią): a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ; b) Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Prace przygotowawcze b) Prace rozbiórkowe i demontażowe; c) Wymiana pokrycia dachowego; d) Prace ziemne; e) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; f) Wymiana stolarek budowlanych; g) Uzupełnienie tynków; i) Prace remontowe w zakresie posadzek i ścian; j) Instalacja wod. –kan.; k) Instalacja elektryczna; l) Wywóz i utylizacja odpadów; m) Roboty towarzyszące i prace tymczasowe; Pełen zakres inwestycji opisany został w załącznikach wskazanych w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Podczas wyceny prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje jako całość. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone dokumentacji wskazanej w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno – użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. W dniu przekazania placu budowy Inwestor przekaże Wykonawcy dziennik korespondencji wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi. Wskaże punkt poboru wody i energii elektrycznej. Dojścia i dojazdy do obiektu istniejące utwardzone. Wykonawca wykona z materiałów własnych i usunie nieodpłatnie opomiarowanie punktów poboru mediów w sposób uzgodniony z dostawcą (użytkownikiem obiektu). Warunki gwarancji: a) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; b) Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 10. Zamawiający, na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.), na cały okres obowiązywania umowy, osób wykonujących następujące czynności: a) Prace przygotowawcze b) Prace rozbiórkowe i demontażowe; c) Wymiana pokrycia dachowego; d) Prace ziemne; e) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; f) Wymiana stolarek budowlanych; g) Uzupełnienie tynków; i) Prace remontowe w zakresie posadzek i ścian; j) Instalacja wod. –kan.; k) Instalacja elektryczna; l) Wywóz i utylizacja odpadów; m) Roboty towarzyszące i prace tymczasowe; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – „Projekt umowy” wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną