Przetargi.pl
Roboty budowlane: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Instytutu przy ul. Brzezińskiej d Łodzi, w zakresie elewacji południowej i stropodachu. Zadanie nr 2: Modernizacja zagospodarowania terenu przed budynkiem Instytutu przy ul. Brzezińskiej 5/15 w Łodzi

Instytut Włókiennictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6163103 , fax. 042 6792638
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Włókiennictwa
    ul. Brzezińska 5/15 5/15
    92-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6163103, fax. 042 6792638
    REGON: 00005023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Instytutu przy ul. Brzezińskiej d Łodzi, w zakresie elewacji południowej i stropodachu. Zadanie nr 2: Modernizacja zagospodarowania terenu przed budynkiem Instytutu przy ul. Brzezińskiej 5/15 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Instytutu przy ul. Brzezińskiej d Łodzi, w zakresie elewacji południowej i stropodachu. Zadanie nr 2: Modernizacja zagospodarowania terenu przed budynkiem Instytutu przy ul. Brzezińskiej 5/15 w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wartości: Zadanie nr 1 - 7 000 zł. Zadanie nr 2 - 3 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków nastąpi na podstawie stwierdzenia ważności przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów (na zasadzie spełnia/nie spełnia) zgodnie z wymogami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie nr 1 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 u.p.z.p - zał. nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 100 000 zł. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, z których każda obejmowała termoizalację budynku w zakresie elewacji na powierzchni minimum 500 m? i była warta 300 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu w formie tabeli stanowi załącznik nr 1 A do siwz Zadanie nr 2: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 u.p.z.p - zał. nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 50 000 zł. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych z których każda obejmowała położenie co najmniej 200 m? kostki brukowej lub granitowej każda i była warta 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu w formie tabeli stanowi załącznik nr 1 A do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach