Miejska Biblioteka Publiczna im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 36 267 35 , fax. 0-48 36 33 818
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
ul. Piłsudskiego 12
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 36 267 35, fax. 0-48 36 33 818
REGON: 59259000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbpradom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - wykonanie izolacji poziomej budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania izolacji poziomej budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego w Radomiu (budynek wpisany do rejestru zabytków nr rejestru 232/A84). 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie izolacji poziomej (metodą iniekcji krystalicznej) 2) Remont balkonu 3) Roboty ogólnobudowlane Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA I: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. Z przedmiotu zamówienie wyłączone zostały n/w prace: - wymiana posadzek piwnic, - uszczelnienie pokrycia dachowego, - termomodernizacja ścian budynku nowego (roboty te wyłączone są z realizacji, i nie należy ich uwzględniać przy kalkulacji ceny ofertowej) W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ oraz ujęte przedmiarze robót (PRZEDMIAR ROBÓT ODPOWIADA ZAKRESOWI ROBÓT REALIZOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, 4) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki -ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: Realizacja robót odbywać się będzie w użytkowanym obiekcie i winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu obiektu a etapy prac winny być uzgodnione w Dyrektorem. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. izolacji ścian, roboty towarzyszące, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie hydroizolacji ścian pomieszczeń piwnic w Pałacu Branickich przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie – etap II
Dodano: 2023-12-29 - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zbuczynie
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja budynku komunalnego w miejscowości Żeliszew Podkościelny
Dodano: 2023-04-26 - Izolacja fundamentów wokół Sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja Sali gimnastycznej w szkole podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4
Dodano: 2023-02-28 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE
Dodano: 2022-11-16 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu
Dodano: 2022-11-14 - LIKWIDACJA SĄCZEŃ WODY, ZAWILGOCENIA PRZEGRÓD BUDOWLANYCH W PODPIWNICZENIU BUDYNKU OŚRODKA SZKOLENIA ZAWODOWEGO W RADOMIU – ELEWACJA WSCHODNIA
Dodano: 2022-08-10 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj"
Dodano: 2021-03-08 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2020-12-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych dwóch budynków mieszkalnych 4-ro rodzinnych przy ul. Umiastowskiej 43a i 43b w Umiastowie będących własnością MPRI Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-20