Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI SYSTEMU ALARMOWO - INFORMACYJNEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI DO WNĘK Z RURAMI ZEŚLIZGOWYMI WRAZ ZE STEROWANIEM I SYGNALIZACJĄ ORAZ STEROWANIEM BRAMAMI GARAŻY W JEDNOSTCE RATOWNICZO-GAŚNICZEJ W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO - HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE INSTALACJI SYSTEMU ALARMOWO - INFORMACYJNEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI DO WNĘK Z RURAMI ZEŚLIZGOWYMI WRAZ ZE STEROWANIEM I SYGNALIZACJĄ ORAZ STEROWANIEM BRAMAMI GARAŻY W JEDNOSTCE RATOWNICZO-GAŚNICZEJ W BUDYNKU BLOKU DYDAKTYCZNO - HOTELOWEGO NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane polegające na wykonaniu wykonanie instalacji systemu alarmowo - informacyjnego oraz dostawa i montaż drzwi do wnęk z rurami ześlizgowymi wraz ze sterowaniem i sygnalizacją oraz sterowaniem bramami garaży w jednostce ratowniczo-gaśniczej w budynku bloku dydaktyczno - hotelowego na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który dodatkowo składa się z następujących elementów: Numer załącznika Tytuł załącznika Załącznik nr 1.1. Projekt budowany Załącznik nr 1.2. Przedmiar robót Rysunki Załącznik nr 1.3.rys. 1 Plan instalacji alarmowo - sygnalizacyjnej - I piętro Załącznik nr 1.3.rys. 2 Plan instalacji alarmowo - sygnalizacyjnej - parter Załącznik nr 1.3.rys. 3 Schemat instalacji wyświetlania alarmów Załącznik nr 1.3.rys. 4 Schemat instalacji wyświetlania stanów Załącznik nr 1.3.rys. 5 Schemat instalacji sterowania ręcznego Załącznik nr 1.3.rys. 6 Pulpit sterowniczy Załącznik nr 1.3.rys. 7 Rozmieszczenie elementów w TGA Załącznik nr 1.3.rys. 8 Schemat blokowy współdziałania systemów UWAGA!!! Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiająca uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych, opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiająca zaleca dokonanie, przez zainteresowanego Wykonawcę, własnych oględzin przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 36 miesięcy od daty całkowitego odbioru prac; 5. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 6. Miejsce realizacji robót budowlanych - budynek dydaktyczno - hotelowy na terenie Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury wystawionej na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. 8. Zamawiająca dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającą, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagany termin wykonania zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 14 grudnia 2012r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000 (tytuł przelewu: wadium - WT.2370.44.2012). Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającą w pkt. 1 SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ (ppkt. 14.32., wiersz 12.). 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach