Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA - WYKONANIE PODODDZIAŁU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ W PAWILONIE PSYCHIATRYCZNYM SZPITALA W OŚWIĘCIMIU

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8448230 , fax. 33 8448384
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8448230, fax. 33 8448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA - WYKONANIE PODODDZIAŁU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ W PAWILONIE PSYCHIATRYCZNYM SZPITALA W OŚWIĘCIMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane - Przebudowa -Wykonanie Pododdziału Chemioterapii Dziennej w Pawilonie Psychiatrycznym Szpitala w Oświęcimiu zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Profil Jolanta Nowak ul. Świętojańska 5b, 44-100 Gliwice. a)Zakres robót: I Etap -wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych pom. nr 2 wraz z instalacjami -demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarz -remont pom. nr 8 -doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. II Etap -pozostały zakres robót. b)Wykonawca dokona wyceny na podstawie dokumentacji projektowej-Projekt wykonawczy dla następujących branż: -budowlano-konstrukcyjna -instalacje sanitarne-wodno-kanalizacyjne, co, wentylacja wraz z wykonaniem kanału, -gazy medyczne - inst. elektryczne - inst. niskoprądowe c) Zakres robót obejmuje również wykonanie przez wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń . Cena ofertowa obejmuje cały zakres robót potrzebny do wykonania robót ujętych w przedmiarze robót-także ten nie ujęty w przedmiarach a niezbędny do należytego wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Inspektora Nadzoru decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Termin wykonania zamówienia: 1.Termin rozpoczęcia przez Wykonawcę robót oraz przekazanie placu budowy strony ustalają na : a) do 5 dni od podpisania umowy- Etap I - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, - demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, - remont pom. nr 8, - doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 15.09.2014 r. - Etap II- po przeniesieniu Poradni Ginekologiczno-Położniczej do Pawilonu nr 2. Termin może ulec przesunięciu w przypadku opóźnienia przeniesienia poradni co jest uwarunkowane zakończeniem robót budowlanych i oddaniem budynku do użytkowania. 2.Termin wykonania przez Wykonawcę robót strony ustalają na: a) do 5 tygodni od daty przekazania placu budowy - Wykonanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (pom. nr 2) wraz z instalacjami, demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi D2 EI 60 na korytarzu, remont pom. nr 8, doprowadzenie gazów medycznych do piwnicy w budynku. b) do 6 tygodni od daty przekazania placu budowy - pozostały zakres robót 3. Odbiór końcowy robót - do 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez Wykonawcę gotowości do odbioru i potwierdzenia wykonania robót przez przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wartość wadium wynosi: 10 000 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy zł 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 j.t. ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nordea Bank nr 72 1440 1101 0000 0000 0829 4658 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym - na roboty budowlane - Przebudowa - Wykonanie Pododdziału Chemioterapii Dziennej w Pawilonie Psychiatrycznym Szpitala w Oświęcimiu Wadium wniesione w tej formie Zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl ; www.szpital.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach