Przetargi.pl
Roboty budowlane - malowanie pomieszczeń w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - malowanie pomieszczeń w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych malarskich oraz posadzkarskich w pomieszczeniach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina ul. Ołowianka 1. Zakres remontu robót malarskich obejmuje wykonanie malowania ścian i sufitów: - pomieszczenia biurowe segment B (księgowość dwa pomieszczenia, Dział wynajmu jedno pomieszczenie, sala Prasowa jedno pomieszczenie) segment D (sekretariat, pomieszczenie biurowe) - pomieszczenia garderoby muzyków, sala ćwiczeń nr 58 segment B - parter, - pomieszczenia holi przy Sali Koncertowej i wokół na parterze i I piętrze segment A - pomieszczenia holi przy Recepcji i pomieszczenia techniczne przy Sali Koncertowej segment B parter - pomieszczenie śmietnika przy budynku zaplecza technicznego - roboty remontowe malarskie drzwi pełne drewniane - wrota od strony rzeki Motławy cztery skrzydła drzwiowe drewniane, pełne - roboty remontowo-malarskie na parterze budynku zaplecza technicznego pom. 0.20, 0.21 i 0.12 Wymiany wykładzin rulonowych z tworzywa sztucznego należy wykonać w budynku głównym Filharmonii w pomieszczeniu garderoby muzyków nr 6 - parter segment B oraz w pomieszczeniach I piętra Dział księgowości oraz dział wynajmów. 1.1 W pomieszczenie nr 6, parter - garderoba muzyków Zakres robót do wykonania: a) Zerwanie tapety ze ściany z otworami okiennymi, b) Skucie zawilgoconej części tynku na wysokości ok. 0,8 m od posadzki i na długości całego pomieszczenia, c) Odgrzybienie całej ściany środkami grzybobójczymi d) Ułożenie na ścianie z otworami okiennymi płyt kartonowo - gipsowych RG , zastosować należy płyty RG wodoodporne wraz z zamontowaniem 6 szt. kratek wentylacyjnych o wymiarach 10 x 10 cm, e) Ułożenie tapety z włókniny na ścianie z otworami okiennymi, f) Zerwanie istniejącej wykładziny dywanowej, g) Pomalowanie dwukrotne wszystkich ścian farbą emulsyjną DEKORAL w kolorze istniejącym, h) Ułożenie nowej wykładziny dywanowej wraz z robotami przygotowawczymi wyrównanie podłoża, wylewka samopoziomujaca, i) Ułożenie listew przyściennych 1.2.- I piętro - księgowość, Dział Wynajmów segment B Zakres robót do wykonania: a) Skasowanie zacieków na suficie podwieszanym z płyty RG b) Pomalowanie dwukrotne sufitu farbą emulsyjną białą DEKORAL, c) Zerwanie istniejącej wykładziny dywanowej, d) Pomalowanie dwukrotne wszystkich ścian farbą emulsyjną DEKORAL w kolorze istniejącym, e) Ułożenie nowej wykładziny dywanowej wraz z robotami przygotowawczymi, wyrównanie podłoża - bez wylewki f) Ułożenie listew przyściennych Pozostałe roboty remontowe malarskie należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem: 1. tj. malowanie ścian na Górnym Foyer wokół Sali Koncertowej, ściana Górnego Foyer (wejście do bufetu) z zużyciem farb lateksowych, matowych w kolorach istniejących, 2. tj. malowanie ścian na Dolnym Foyer wokół Sali Koncertowej wraz z holami do Sali Dębowej i Sali Jazowej, z zużyciem farb lateksowych matowych w kolorach istniejących 3. tj, malowanie na parterze segment B malowanie sala nr 58, hol przy Recepcji, pomieszczenie nr 10 farbą emulsyjna w kolorach istniejących, 4. tj. malowanie 3 pomieszczeń w bloku dyrekcyjnym Segment D I Piętro w kolorach istniejących 1.3 Okres wykonania zamówienia: Rozpoczęcie wykonania robót remontowo-malarskich 3 dni od podpisania umowy, zakończenie robót do 12 tygodni od daty podpisania umowy. 1.4.Zamawiający wymaga, aby: w okresie od 5 lipca 2015 roku do 31 lipca 2015 roku z przedmiotu zamówienia winien być wykonane następujący zakres: a) Roboty malarskie remontowe ściany na dolnym i górnym Foyer wokół Sali Koncertowej wraz z holami do Sali Dębowej i sal Jazowej, b) Roboty remontowe malarskie - posadzkarskie parter , segment B sala nr 58, hol przy Recepcji , pomieszczenie techniczne nr 10, garderoba nr 6 Pozostały zakres przedmiotu zamówienia w terminie do 12 tygodni od daty podpisania umowy 1.5. Do złożonej oferty winny zostać załączone: a) dane techniczne, karty katalogowe proponowanych farb lateksowych, które winny być przede wszystkim : - tworzące powłokę wysoce odporną na wielokrotne mycie, - paro przepuszczalne, - wygląd powłoki - matowa b) próbki rulonowej wykładziny podłogowej wg. pkt.1 Wykładzina dywanowa winna charakteryzować się: - kolor istniejący - granatowy - pętelkowa jednopoziomowa, - wysokość runa min. 4,9 mm, - wysokość całkowita ok. 7,0 mm, - spełniać wymagania trudno-zapalności ( Bn-s1 ), - wykładzina przyjazna alergikom, - musi posiadać świadectwa i atesty PZH dla budynków użyteczności publicznej, - musi być przeznaczona do budynków użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu, 1.6 Ponadto w drodze przetargu: Zakres robót obejmuje również zakup materiałów i urządzeń, transport, rozładunek własnymi siłami. W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach, jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi do realizacji zamówienia. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie .Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie . Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz. U. nr 185 z 2010 poz.1243 ) . Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody . Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia. Wykonawca na własny koszt powołuje kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane, który winien posiadać aktualne uprawnienia budowlane do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: A) Wymagania przedmiotowe: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru branży budowlanej, 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. Użyte wykładziny na powierzchnie podłogi muszą posiadać aktualne atesty, aprobaty techniczne dotyczące trudnopalności. 6. Wykonania niezbędnych prób, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót , B) Wymagania organizacyjne: 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika robót w wymaganych specjalnościach, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpiecza placu budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy. C) Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń, 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. Cena złożonej oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym regulacji, badania, odbioru oraz niezbędnych prób. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej trzech przedsięwzięć budowlanych polegającego na budowie, rozbudowie , remoncie obiektu zabytkowego Inne wymagania : - załączenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach