Przetargi.pl
Roboty budowlane - kontynuacja (II etap)

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-808 Warszawa, ul. Grębałowska 23/25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8350611 , fax. 022 8350611
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
    ul. Grębałowska 23/25 23/25
    01-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8350611, fax. 022 8350611
    REGON: 01085883800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zgn.lami.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st.Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - kontynuacja (II etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane dotyczące rozbudowy, przebudowy i nadbudowy parterowego łącznika budynku mieszkalnego wielorodzinnego w związku z jego adaptacją na Mediatekę-bibliotekę multimedialną i pomieszczenia dla oddziału Straży Miejskiej przy ul. Szegedyńskiej 13A w Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy-kontynuacja robót (II etap). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123315
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70000 zł ( siedemdziesiąt tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7.Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 2.500.000,-zł. każda, z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji; 8.Wykaz osób desygnowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacją o doświadczeniu, wykształceniu i wymaganych kwalifikacjach zawodowych. 9.Akceptacja treści wzoru umowy; 10.Dowód wniesienia wadium; 11.Wskazanie nr konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej; 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,-zł; 13.Oświadczenie o odpowiedzialności za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska; 14.W przypadku spółki cywilnej dołączyć do wniosku umowę spółki; 15.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum), dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy- należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zgn.lami.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach