Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH POZA BUDYNKAMI, BUDOWĄ DROGI POŻAROWEJ, WZMOCNIENIEM SKARPY ORAZ POŁĄCZENIEM DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ Z DROGĄ SOR

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230, , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, , fax. 338448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH POZA BUDYNKAMI, BUDOWĄ DROGI POŻAROWEJ, WZMOCNIENIEM SKARPY ORAZ POŁĄCZENIEM DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ Z DROGĄ SOR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach inwestycji: 1.1.Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4 1.2Wzmocnienie skarpy oraz połączenie drogi przeciwpożarowej z drogą SOR. 1. Prace należy wykonać zgodnie z: 1) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 689/17 z 10.10.2017 r., 2) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 427/18 z dnia 25.06.2018 r., 3) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 108/18 z dnia 26.02.2018 r., 4) decyzją udzielającą zgody na użytkowanie SOR - PINB.7353-10-2019.OM z dnia 12.02.2019 r., 5) koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego, 6) dokumentacją projektową wykonaną przez „AKKA” Pracownia Architektoniczna, Kraków, ul. Pędzichów 15/19B pod nazwą „Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka istniejącego parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4” zawierającą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt konstrukcyjny, STWiOR, 7) dokumentacją projektową pod nazwą „Przebudowa skarpy ziemnej” wykonaną przez Jawiszowickie Biuro Projektowania Robót Budowlanych i Obrotu Nieruchomościami „WIMAG” mgr inż. Wiśniewski Mieczysław, Jawiszowice, ul. Kusocińskiego 21, zawierającą: projekt budowlano-wykonawczy, STWiOR, 8) dokumentacją projektową „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w zakresie wejść do oddziału, przyjęcia pacjenta i poczekalni z wentylacją oraz z wiatą dla karetek na 2 stanowiska, z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą i układem komunikacji w zakresie dojazdu i chodników do obsługi SOR wraz z rozbiórką wiaty dla karetek z części parterowej dobudowy do budynku szpitalnego na działce 2007/24 w Oświęcimiu ul. Wysokie Brzegi 4” - etap II: połączenie drogi przeciwpożarowej z drogą SOR, wykonanej przez BIURO PROJEKTÓW I USŁUG TECHNICZNYCH „ARCHIBUD”, mgr inż. arch. Agata Kowalska, ul. Podwale 128, 43-600 Jaworzno. 2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane wskazane w SIWZ wraz z załącznikami, wykonać dokumentację zamienną do projektu „Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka istniejącego parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4” oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę zgodnie z koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego. 3. Projekt zamienny musi być uzgodniony z Zamawiającym. W przypadku zamiaru zlecenia opracowania dokumentacji zamiennej innemu Projektantowi niż autor dokumentacji projektowej , należy uzyskać zgodę autora projektu pierwotnego na wprowadzenie określonych zmian przez innego projektanta oraz przedstawić Zamawiającemu zakres odpowiedzialności za projekt zamienny w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają załączniki do SIWZ – kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową; 2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 3) przedmiarem robót; 4) pozwoleniami i decyzjami organów; 5) koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego rys. KA2-R0, KA3-R1,KA4-E. 6. Prace, o których mowa należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami wspólnymi Unii Europejskiej i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym. 7. Przy realizacji prac budowlanych Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązuje się do: 1) stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.), 2) dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kompletnych dokumentów świadczących, że wbudowane materiały i urządzenia (wyroby) odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w przepisach, o których mowa w pkt 1) oraz innych, o ile mają zastosowanie, np. certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi (DTR), aprobaty techniczne, autoryzacje itp., 3) wykonania przedmiotu umowy w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i osób trzecich, 4) zachowania w czasie wykonania robót warunków BHP i P.POŻ., 5) zapewnienia należytego ładu i porządku na terenie budowy, 6) uporządkowania terenu wykonywanych prac po zakończeniu robót, 7) ubezpieczenia na swój koszt prac i urządzeń od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych, 8) naprawienia na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym również - transportu, sprzętu ochrony osobistej, narzędzi itp., 10) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych prac w ramach usługi oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili jego przejęcia ; 11) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie kontenera/kontenerów na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz; 12) zabezpieczenia na własny koszt pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wartość wadium wynosi: 95 334,03 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz.310 ze zm) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS nr 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z dopiskiem: ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH, ZOZ.DZP.271.2.V.2020. Wadium wniesione w tej formie Zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wystawione na Zamawiającego. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do podpisu dokumentu. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 8. Wadium powinno być wniesione i ważne w taki sposób, by zabezpieczało cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach