Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5662268 , fax. 087 5662268
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
ul. Mickiewicza 11 11
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5662268, fax. 087 5662268
REGON: 79100162700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch zadań: Zadanie nr 1 to budowa garażu o konstrukcji żelbetowo-murowanej z dachem jednospadowym o konstrukcji stalowej - (CPV 45213312-3, CPV 45213220-1 ) Zadanie nr 2 to utwardzenie placu o pow. 350 m2 kostką polbruk o grubości 8cm - (CPV 45233226-9 , CPV 44113900-4) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133123
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: a) wniesienie wadium jest obowiązkowe b) wadium należy wnieść zgodnie z art.45 ustawy z dn. 29.01.2004r. PZP d)wysokość wadium wynosi: - w zakresie zadania nr 1 wadium wynosi --7000,00 zł, - w zakresie zadania nr 2 wadium wynosi --2500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania przedstawionych w przedmiarze robót danego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane a)zatwierdzony przez oferenta przedmiar robót oraz wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wzór wg zał. nr 2 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 e)parafowany na każdej stronie wzór umowy dotyczący wykonania niniejszego zamówienia wg zał. nr 5 f)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem g)oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy i przedstawienie niezbędnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez kierownika budowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni zatoki parkingowej w obrębie pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Hajnówka - Nowosady w km 19+305 do km 19+440 strona lewa.
Dodano: 2014-10-01 - Remont parkingu w miejscowości Topczewo przy drodze wojewódzkiej Nr 659 Topczewo- Hodyszewo - Nowe Piekuty - Dąbrówka Kościelna w km od 0+014 do km 0+112 (strona lewa).
Dodano: 2014-07-10