Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE: 1. ZAMULENIE NIECZYNNEJ SIECI KANALIZACYJNEJ W ZEGRZU. 2. REMONT BUDYNKU NR 94 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W BIAŁOBRZEGACH. 3. REMONT BUDYNKU NR 4 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W CELESTYNOWIE.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE: 1. ZAMULENIE NIECZYNNEJ SIECI KANALIZACYJNEJ W ZEGRZU. 2. REMONT BUDYNKU NR 94 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W BIAŁOBRZEGACH. 3. REMONT BUDYNKU NR 4 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W CELESTYNOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) Zamuleniu nieczynnej sieci kanalizacyjnej w Zegrzu; 2) Remoncie budynku nr 94 na terenie kompleksu w Białobrzegach; 3) Remoncie budynku nr 4 na terenie kompleksu w Celestynowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna, zawarto w : a. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a, 2b, 2c do umowy; b. Przedmiarze Robót- Ślepym Kosztorysie - zał. nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 3. Zamawiający uwzględnił w dokumentacji parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które przewiduje do realizacji przedmiotu zamówienia. Standard wykonania robót został określony w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla części załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym porozumienia o współpracy pracodawców w sprawie zapewnienie pracownikom bezpieczeństwa i higienicznych warunków pracy i ustanowienia koordynatora ds. BHP (załącznik nr 14 do umowy). 7. Wykonawca zobowiązany jest do pomniejszenia Wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 projektu umowy o wartość uzyskaną z przekazania złomu pochodzącego z demontażu remontowanego budynku – zgodnie z załącznikiem 19 do niniejszej umowy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na trzy części tj.: 1) cześć nr 1 – Zamulenie nieczynnej sieci kanalizacyjnej w Zegrzu, 2) część nr 2 – Remont budynku nr 94 na terenie kompleksu w Białobrzegach, 3) część nr 3 - Remont budynku nr 4 na terenie kompleksu w Celestynowie. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 10. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 11. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). 13. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp) 1) Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 2) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscach wykonywania przedmiotu umowy – odpowiednio dla części. 3) Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4) Zamawiający wyznacza termin zebrania, celem przeprowadzenia wizji lokalnej oraz udzielenia odpowiedzi na ewentualne pytania dot. treści SIWZ na dzień: a) cześć nr 1 - na dzień 22.07.2020 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek ul. Juzistek 2, Zegrze b) cześć nr 2 - na dzień 22.07.2020 r. o godzinie 13:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek ul. Oś.wojskowe 93, Białobrzegi c) cześć nr 3 - na dzień 23.07.2020 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek ul. Wojska Polskiego 57, Celestynów 5) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 6) W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 7) Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) 1) W przypadku wystąpienia w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w przedmiarze robót lub zestawieniu materiałowym: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 2) Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wątpliwości, co do równoważności zaproponowanych w ofercie rozwiązań, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. 4) Nieumieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały wynikające z dokumentacji. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust 1a ustawy Pzp). 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5 % ceny brutto podanej w ofercie w zaokrągleniu do dziesiątek złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości, odpowiednio dla części: 1) w części nr 1 – 4 600,00 zł (słownie cztery tysiące sześćset zł) 2) w części nr 2 – 5 900,00 zł (słownie pięć tysięcy dziewięćset zł) 3) w części nr 3 – 2 400,00 zł (słownie dwa tysiące czterysta zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/50/2020 - Roboty budowlane: 1) Zamulenie nieczynnej sieci kanalizacyjnej w Zegrzu, 2) Remont budynku nr 94 na terenie kompleksu w Białobrzegach, 3) Remont budynku nr 4 na terenie kompleksu w Celestynowie. dla części nr ………./ nazwa i NIP Wykonawcy”. 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu lub w formie elektronicznej Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego lub zostało przesłane na adres poczty elektronicznej jw4809.zp@ron.mil.pl. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/50/2020 - Roboty budowlane: 1) Zamulenie nieczynnej sieci kanalizacyjnej w Zegrzu, 2) Remont budynku nr 94 na terenie kompleksu w Białobrzegach, 3) Remont budynku nr 4 na terenie kompleksu w Celestynowie. dla części nr ………./ nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Wobec zaistniałej sytuacji związanej z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS – CoV2 wywołującego chorobę COVID – 19, Zamawiający dopuszcza przesłanie gwarancji wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Wadium wniesione w formie gwaranci lub poręczeń w treści muszą spełniać wymagania zawarte pkt. 6 i 7 i być opisane w sposób wskazany w pkt. 5 lit. b powyżej. Dokument dot. wadium należy przesłać na adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 11. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia (wystawców dokumentu) zwolnienie wadium nastąpi wraz ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem o jego niewykorzystaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla części nr 1, części nr 2, części nr 3 Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium, z zastrzeżeniem przewidzianym w Rozdziale VIII pkt. 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach