Przetargi.pl
Roboty budowlane: "1. Demontaż , dostawa montaż i uruchomienie windy szpitalnej zlokalizowanej w budynku głównym (pawilon C ) Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie 2. Opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich dla zadania pn. Budowa windy zewnętrznej dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie."

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: "1. Demontaż , dostawa montaż i uruchomienie windy szpitalnej zlokalizowanej w budynku głównym (pawilon C ) Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie 2. Opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich dla zadania pn. Budowa windy zewnętrznej dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    uruchomieniem windy szpitalnej o parametrach opisanych odpowiednio w załącznikach: a) wymagane parametry techniczne dźwigu – załącznik nr 2.1 do grupy 1 b) przekrój poziomy szybu - – załącznik nr 2.2 do grupy 1 c) przekrój pionowy szybu - – załącznik nr 2.3 do grupy 1 do SIWZ. 2. Winda szpitalna będzie wyposażona w niezbędne instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z klimatyzacją oraz przeznaczona do przewozu wózków inwalidzkich, noszy, chorych na łóżkach. 3. Wykonawca zabezpieczy teren oraz zapewni bezpieczne przejście w miejscach wykonywania robót oraz zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. 4. Roboty budowlane Wykonawca będzie prowadził zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami zawartymi w SIWZ. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru oraz w sposób nie zakłócający prazy szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zgłoszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania w szczególności ustalonych przez UDT. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. 9. Po podpisaniu umowy Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram wykonania robót, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przekaże Osobie odpowiedzialnej za realizację umowy w Dziale Technicznym Zamawiającego. 10.Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia: - montaż dźwigu osobowego – min. 36 miesięcy - wykonanie instalacji elektrycznej – min. 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, udokumentowanym protokołem odbiorczym składanym odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okresu zgodnie z wymogami producenta urządzenia drzwiowego oraz wymagań UDT. 11. Opis przedmiotu zamówienia w grupie 2 obejmuje opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich dla zadania dobudowy szybu windowego dla windy przelotowej trzy przystankowej zgodnie z mapą sytuacyjną stanowiąca załącznik nr 2.4 do SIWZ grupa 2. 12. Zakres zadania polega na: a. wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń objętych projektem b. Sporządzenie opinii geologicznej (dwie odkrywki fundamentów) c. zagospodarowanie terenu (architektura) – uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem zabytków d. odkrywki elementów konstrukcji istniejącej, ekspertyza stanu technicznego e. wykonanie projektu budowlanego – architektura f. wykonanie projektu budowlanego – architektura g. wykonanie projektu budowlanego – kanalizacja deszczowa /sanitarna przebudowa instalacji w terenie i w budynku h. wykonanie projektu budowlanego – instalacje elektryczne : tablice wind oświetlenie, instalacja odgromowa , ogrzewanie szybu, wpięcie projektowanej instalacji do rozdzielni elektrycznej, instalacja p.poż. wpięcie do centrali p.poż. i BMS i. wykonanie specyfikacji technicznej i wykonania i odbioru robót j. wykonanie przedmiarów robót wraz z kosztorysem inwestorskim k. Uzgodnienie dokumentacji z rzeczoznawcą ds. p.poz. l. złożenie wniosku o wdanie ulicep. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wstępnych uzgodnień projektu z Miejskim Konserwatorem Zabytków, z rzeczoznawcą Sanepidu i p.poż. 14. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z zamawiającym doboru materiałów wykończeniowych i technologii. 15. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową w następującej ilości egzemplarzy: 1) Projekt budowlany – 4 egz. 2) Projekty wykonawcze -4 egz. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz. 4) Przedmiary - 3 egz. 5) Kosztorys inwestorski – wersja papierowa 3 szt / + 1 elektroniczna 6) Dokumentacja projektowa zostanie wykonana i dostarczona ponadto w wersji elektronicznej edytowalnej i w wersji pdf, na płycie CD lub DVD, w ilości 1 kpl. 16. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami : a) ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. b) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 nr 162, poz. 1568, z późn. zm.); c) ustawie z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 191 z późn. zm.); d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie wymagań, jakim powinny opowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2012 poz.739) f) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zm.) Prace projektowe , stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami zawartymi w szczególności : a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 22 września 2015 r sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2015 r. poz. 1554 ze zm). 17. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia: Dla grupy 1 a) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w następującym zakresie: - montaż dźwigu osobowego – min. 36 miesięcy - wykonanie instalacji elektrycznej – min. 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, udokumentowanym protokołem odbiorczym składanym odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. Dla grupy 2- a) min. 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Budynki Szpitala, w których ma być wykonane zadanie zlokalizowane są na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-1132 (decyzja z dnia 30.12.2004r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium będące sumą wadiów określonych dla poszczególnych grup, na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie grupy Wykonawca wnosi wadium w wysokości 7250,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania oferty na poszczególne grupy : grupa 1 5300 (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych) grupa 2 1950 (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 53 1130 1150 0012 1148 7820 0005 Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. d) potwierdzenie wpłaty wadium. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach