Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE: 1) Naprawa uszkodzonych elementów strzelnicy garnizonowej typ B klasy I w Kątach Węgierskich 2) Konserwacja budynku nr 9 w Zegrzu (stołówka) 3) Konserwacja budynku nr 220 w Zegrzu 4) Konserwacja dachu na budynku nr 94 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 5) Konserwacja SZR (Samoczynne Załączenie Rezerwy) na budynkach 3, 6, 9, 18, 28, 29, 34, 39, 54 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 6) Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym w Legionowie

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE: 1) Naprawa uszkodzonych elementów strzelnicy garnizonowej typ B klasy I w Kątach Węgierskich 2) Konserwacja budynku nr 9 w Zegrzu (stołówka) 3) Konserwacja budynku nr 220 w Zegrzu 4) Konserwacja dachu na budynku nr 94 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 5) Konserwacja SZR (Samoczynne Załączenie Rezerwy) na budynkach 3, 6, 9, 18, 28, 29, 34, 39, 54 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 6) Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) naprawie uszkodzonych elementów strzelnicy garnizonowej typ B klasy I w Kątach Węgierskich; 2) konserwacji budynku nr 9 w Zegrzu (stołówka); 3) konserwacji budynku nr 220 w Zegrzu; 4) konserwacji dachu na budynku nr 94 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi; 5) konserwacji SZR (Samoczynne Załączenie Rezerwy) na budynkach 3, 6, 9, 18, 28, 29, 34, 39, 54 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi; 6) konserwacji pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym w Legionowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w : a. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: dla części od I do V - załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do umowy, dla części VI – załącznik nr 2 do umowy b. Przedmiarze Robót - Ślepym Kosztorysie: dla części od I do V - załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E do SIWZ, dla części VI – załącznik nr 2F do SIWZ. 3. Zamawiający uwzględnił w dokumentacji parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które przewiduje do realizacji przedmiotu zamówienia. Standard wykonania robót został określony w dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla części załącznik nr 7A (część I, II, III, IV, V) i 7B (część VI) do SIWZ. 6. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp) 1) Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 2) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscach wykonywania przedmiotu umowy – odpowiednio dla części. 3) Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4) Zamawiający wyznacza termin zebrania na dzień: Część I - na dzień 14.07.2020 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: strzelnica garnizonowa Kąty Węgierskie Część II - na dzień 13.07.2020 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze Część III - na dzień 13.07.2020 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze Część IV - na dzień 10.07.2020 r. o godzinie 08:30 Miejsce zbiórki: Białobrzegi - brama główna Część V - na dzień 10.07.2020 r. o godzinie 08:30 Miejsce zbiórki: Białobrzegi - brama główna Część VI - na dzień 15.07.2020 r. o godzinie 09:00 Miejsce zbiórki: ul. gen. Buka 1 (wejście główne) 5) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 6) W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 7) Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) 1) W przypadku wystąpienia w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w przedmiarze robót lub zestawieniu materiałowym: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 2) Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wątpliwości, co do równoważności zaproponowanych w ofercie rozwiązań, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. 4) Nieumieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały wynikające z dokumentacji. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 8. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane tj. kierownik budowy i kierownik robót. 9. Regulacje w zakresie zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia, sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz sankcje z tytułu niespełnienie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności określa § 17 projektu umowy stanowiący zał. nr 7A i 7B do SIWZ, (odpowiednio dla części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium na poszczególne części: Część I: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy) Część II: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100 groszy) Część III: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy) Część IV: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100 groszy) Część V: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) Część VI: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy) 3. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części dla której składa ofertę. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/45/2020 - Roboty budowlane (odpowiednio dla części): 1) Naprawa uszkodzonych elementów strzelnicy garnizonowej typ B klasy I w Kątach Węgierskich 2) Konserwacja budynku nr 9 w Zegrzu (stołówka) 3) Konserwacja budynku nr 220 w Zegrzu 4) Konserwacja dachu na budynku nr 94 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 5) Konserwacja SZR (Samoczynne Załączenie Rezerwy) na budynkach 3, 6, 9, 18, 28, 29, 34, 39, 54 na terenie kompleksu wojskowego Białobrzegi 6) Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym w Legionowie nazwa i NIP Wykonawcy” – część ………..(odpowiednio dla części) 6. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/45/2020 - nazwa i NIP Wykonawcy” – część ………… dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Wobec zaistniałej sytuacji związanej z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS – CoV2 wywołującego chorobę COVID – 19, Zamawiający dopuszcza przesłanie gwarancji wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Wadium wniesione w formie gwaranci lub poręczeń w treści muszą spełniać wymagania zawarte pkt 5 powyżej. Dokument dot. wadium należy przesłać na adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach