Przetargi.pl
Roboty brukarskie na terenie Gminy Zakroczym z podziałem na zadania: - zadanie 1: remont chodnika na dz. ew. nr 18/16 obręb 0008 01-08 oraz remont nawierzchni brukowych na dz. ew. nr 18/17, 18/19, 18/20 obręb 0008 01-08; - zadanie 2: remont chodników na dz. ew. nr 31/29 obręb 0008 01-08 oraz na dz. ew. nr 31/24, 31/33 obręb 0008 01-08

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57 , fax. 22 785 32 24
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, fax. 22 785 32 24
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty brukarskie na terenie Gminy Zakroczym z podziałem na zadania: - zadanie 1: remont chodnika na dz. ew. nr 18/16 obręb 0008 01-08 oraz remont nawierzchni brukowych na dz. ew. nr 18/17, 18/19, 18/20 obręb 0008 01-08; - zadanie 2: remont chodników na dz. ew. nr 31/29 obręb 0008 01-08 oraz na dz. ew. nr 31/24, 31/33 obręb 0008 01-08
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót brukarskich na terenie gminy Zakroczym z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: 1) remont chodnika na dz. ew. nr 18/16 obręb 0008 01-08 na terenie miasta Zakroczym, Początek prac związanych z remontem chodnika znajduje się przy ul. Ojca Honorata Koźmiń-skiego, a ich koniec na granicy placu wspólnoty mieszkaniowej. Długość remontowanego od-cinka wynosi 49,00 m. Projektowana szerokość wynosi 1,50 m. Zakres robót określają: Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Rodzaj robót: W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe. Wykonanie korytowania pod remontowany chodnik a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – 91,90 m2, b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 91,90 m2. Wykonanie podbudowy chodnika a) Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm – 91,90 m2. Remont nawierzchni chodnika a) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 116,40 m, b) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Holland, fazowa, kolor czerwony – 91,90 m2. Roboty wykończeniowe a) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu kat. I-III -58,20 m2, b) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 58,20 m2 c) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 14,00 m d) Regulacja włazów kanałowych -3 szt. e) Regulacja studzienki telefonicznej -1 szt. Kody CPV: a) 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziem-ne b) 45233330-1 – Fundamentowanie ulic c) 45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania d) 45454100-5 – Odnawianie. 2) remont nawierzchni brukowych na dz. ew. nr 18/17, 18/19, 18/20 obręb 0008 01-08 na te-renie miasta Zakroczym. Zakres robót określają: Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Rodzaj robót: W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe. Wykonanie korytowania pod remontowany chodnik a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm- 2,00 m2 b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 2,00 m2 Wykonanie podbudowy chodnika i parkingu a) Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm – 2,00 m2 b) Warstwa odcinająca zagęszczona mechanicznie gr. 10 cm – 387,10 m2 c) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm -387,10 m2 Remont nawierzchni chodnika i parkingu a) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 4,34 m b) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Holland, fazowa, kolor czerwony - 2,00 m2 c) Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 na ławie betonowej z oporem - 60,46 m d) Nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8cm na podsypce piaskowo-cementowej, kostka Hol-land, kolor szary, fazowa – 387,10 m2. Roboty wykończeniowe a) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu kat. I-III – 43,45 m2 b) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 43,45 m2 c) Regulacja włazów kanałowych – 1 szt. Kody CPV: a) 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziem-ne b) 45233330-1 – Fundamentowanie ulic c) 45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania d) 45454100-5 – Odnawianie. Regulacja kratek ściekowych – 1 szt. Zadanie nr 2: 1) remont chodnika na dz. ew. nr 31/29 obręb 0008 01-08 na terenie miasta Zakroczym, Początek prac związanych z remontem chodnika znajduje się przy ul. Ojca Honorata Koźmiń-skiego, a ich koniec na granicy placu wspólnoty mieszkaniowej. Długość remontowanego od-cinka wynosi 28,50 m. Projektowana szerokość wynosi 1,20 m. Zakres robót określają: Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Rodzaj robót: W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe b) Roboty rozbiórkowe Wykonanie korytowania pod remontowany chodnik i zjazd. a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - 43,20 m2 b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 43,20 m2 Wykonanie podbudowy a) Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm – 43,20 m2 Remont nawierzchni chodnika a) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 66,50 m b) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Holland, fazowa – 43,20 m2 c) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – 2 ,00 m Roboty wykończeniowe a) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu kat. I-III – 33,25 m2 b) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 33,25 m2 Kody CPV: a) 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziem-ne b) 45233330-1 – Fundamentowanie ulic c) 45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania d) 45454100-5 – Odnawianie. 2) remont chodnika na dz. ew. nr 31/24, 31/33 obręb 0008 01-08 na terenie miasta Zakro-czym. Początek prac związanych z remontem chodnika znajduje się przy ul. Ojca Honorata Koźmiń-skiego, a ich koniec przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej. Długość remontowanego od-cinka wynosi 36,00 m. Projektowana szerokość wynosi 2,00 m. Zakres robót określają: Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Rodzaj robót: W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe b) Roboty rozbiórkowe Wykonanie korytowania pod remontowany chodnik i zjazd. a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika i zjazdu w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – 74,47 m2 b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 74,47 m2 Wykonanie podbudowy a) Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm – 74,47 m2 b) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm – 18,80 m2 Remont nawierzchni chodnika i zjazdu a) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 77,90 m b) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Holland, fazowa – 74,47 m2 c) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – 17,40 m d) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej – kostka Behaton, kolor grafitowy – 18,80 m2 Roboty wykończeniowe a) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu kat. I-III – 46,90 m2 b) Nawierzchnia żwirowa frakcji 16/31,5 rozścielana ręcznie gr.10 cm – 20,00 m2 c) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 25,40 m2 Kody CPV: a) 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziem-ne b) 45233330-1 – Fundamentowanie ulic c) 45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania d) 45454100-5 – Odnawianie. 2. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 4. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedo-szacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 6. Po zakończeniu robót należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, zaś obiekty lub elementy obiektów budowlanych ulegające zakryciu, wymagają wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przed ich zakryciem. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu zgłoszenia robót do odbioru dokumentację powykonawczą, zawierającą: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 2) atesty, aprobaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5a (dla zadania 1), załącznika nr 5b (dla zadania 2) do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający (dla zadania 1 i zadania 2) określa sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 ust. 3 SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 2. Zamawiający (dla zadania 1 i zadania 2) nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 8. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 9. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 6– 10. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 15. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– jeżeli dotyczy; 16. Uproszczony kosztorys ofertowy; UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy (oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2) w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach