Przetargi.pl
Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy

Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Łukasińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 524 071 , fax. 748 522 315
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
    ul. Łukasińskiego 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 524 071, fax. 748 522 315
    REGON: 89021980690989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót w trybie awaryjnym branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i zduńskiej w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy, usytuowanych na terenie Miasta Świdnicy, w okresie 12 miesięcy od momentu podpisania umowy. Roboty budowlane zostały podzielone na zadania według właściwości branż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejszy SIWZ oraz wzór umowy i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. ZADANIE NR 1 - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE a) rozbiórki elementów budynków mieszkalnych i użytkowych lub obiektów budowlanych, b) roboty murarsko-tynkarsko-malarskie, w tym zamurowanie otworów w budynkach, naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych, posadzek, kominów i innych elementów, osadzenie drzwiczek spadowych, skucie odspojonych tynków, zabezpieczanie pustostanów, osadzenie oraz typowej stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, naprawa i zabezpieczenia części wspólnych budynku – stropy, podsufitki c) roboty ciesielskie, w tym miejscowa naprawa podłóg na klatkach schodowych, strychach, lokalach mieszkalnych, naprawie poszczególnych elementów schodów, balustrad, miejscowej naprawie stropów itp., wzmocnienia i naprawy miejscowej więźb dachowych, d) roboty dekarskie, w tym : naprawa obróbek blacharskich i podbitek, wymiana i zabezpieczenie miejscowe pokryć dachowych, e) roboty kowalsko-ślusarskie w tym: drobna naprawa bram metalowych, wykonanie i montaż pojedynczych okienek piwnicznych, krat wsypowych, krat i drzwi stalowych, trzepaków, naprawa bądź wymiana samozamykaczy, naprawa lub wymiana zamków itp. z wyłączeniem napraw głównych, f) naprawa nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z jej osadzeniem, renowacja stolarki zabytkowej oraz drobna naprawa stolarki okiennej i drzwiowej łącznie z towarzyszącymi robotami ślusarskimi i szklarskimi itp. g) podejmowanie zleceń w trybie awaryjnym do 2 godzin w nagłych przypadkach losowych zagrażających bezpieczeństwu lub zniszczeniu mienia, całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i święta. ZADANIE NR 2 - ROBOTY INSTALACYJNE ( WOD-KAN, GAZ, C.O. ) a) remonty polegające na naprawie miejscowej instalacji wodno -kanalizacyjnej, gazowej, c.o., udrażnianie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja i usuwanie nieszczelności pionów i poziomów instalacji wodno-kanalizacyjnych, c.o., udrażnianie studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja wycieku i nieszczelności instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych oraz częściach wspólnych budynków, wymiana uszkodzonych odcinków instalacji i armatury, odcięcie zasilania do niesprawnych urządzeń odbiorczych: np. piecyków, kuchenek, kotłów gazowych, wymianie podstaw pod gazomierze, odpowietrzenie grzejników oraz instalacji c.o., wymiana zaworów grzejnikowych, pomiar temperatur w lokalach, wymiana grzejników, konserwacja i naprawa pomp, urządzeń i armatury, sprawdzenie instalacji, b) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, a w przypadku zamarznięcia – jej odmrożenie, odcięcie zasilania i zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i c.o. w budynkach i w ich obrębie, c) podejmowanie zleceń w trybie awaryjnym do 2 godzin w nagłych przypadkach losowych zagrażających bezpieczeństwu lub zniszczeniu mienia, całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i święta. ZADANIE NR 3 – ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE a) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznych (WLZ) klatek schodowych, b) wymiana elementów instalacji oświetleniowej klatek schodowych, piwnic, strychów, c) naprawa lub wymiana części instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych oraz przywrócenie zasilania budynków oraz lokali mieszkalnych w energię elektryczną, d) konserwacja, uzupełnienie lub wymiana osprzętu (np. przyciski, wyłączniki, lampy, bezpieczniki, zabezpieczenia) w częściach wspólnych budynku, e) odcięcie zasilania instalacji w budynkach wykwaterowanych, konserwacja i naprawa instalacji domofonowej itp., f) sprawdzenie instalacji elektrycznej, g) podejmowanie zleceń w trybie awaryjnym do 2 godzin w nagłych przypadkach losowych zagrażających bezpieczeństwu lub zniszczeniu mienia, całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i święta. ZADANIE NR 4 - ROBOTY ZDUŃSKIE: a) remonty pieców kaflowych, trzonów kuchennych i inne roboty zduńskie łącznie z przebudową i budową pieców, b) podejmowanie zleceń w trybie awaryjnym do 2 godzin w nagłych przypadkach losowych zagrażających bezpieczeństwu lub zniszczeniu mienia, całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł na każde zadanie, na które wykonawca składa ofertę. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości( Dz.U. z 2019r. poz.310 z późn.zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę winien spełniać warunki w zakresie: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9) harmonogram rzeczowo –finansowy - załącznik nr 6 do oferty; 10) zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 7 do oferty – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 11) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 8 do oferty; 12) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 9 do oferty; UWAGA ! a) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2) rozdziału 8. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien przedłożyć informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt. 4 rozdział 8 niniejszej specyfikacji dotyczącej tych podmiotów. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, o której mowa pkt. 4 specyfikacji, może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców. c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126, z późn. zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w sprawach podatkowych i ubezpieczenia zdrowotnego nie wcześniej niż 3 miesiące. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 cyt. wyżej rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednim do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednich do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzieleniu informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Ponadto należy przedstawić informację z Krajowego Rejestru Karnego, że ubiegający się o udzielenie zamówienia nie figuruje w kartotece karnej – załącznik nr 12 do oferty przetargowej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach