Przetargi.pl
Roboty adaptacyjne trzech sal konferencyjnych i audytorium z zapleczem polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji, montażu sufitów podwieszanych i malowaniu pomieszczeń w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziale w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty adaptacyjne trzech sal konferencyjnych i audytorium z zapleczem polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji, montażu sufitów podwieszanych i malowaniu pomieszczeń w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziale w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty adaptacyjne trzech sal konferencyjnych i audytorium z zapleczem polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji, montażu sufitów podwieszanych i malowaniu pomieszczeń w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziale w Gliwicach, zwanym dalej Zamawiającym. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach: „ Opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 2 do SIWZ „ Przedmiarze robót” – załącznik nr 6 oraz 7 do SIWZ „ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” – załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (delikt, kontrakt, produkt) w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 200 000, 00 PLN obejmującą zakresem ochrony: – szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności oraz w mieniu powierzonym (do wysokości sumy gwarancyjnej), – szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), – szkody osobowe – w tym ochrona pracowników Wykonawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), – zakres ubezpieczenia powinien obejmować także szkody w mieniu otaczającym plac prowadzonych robót powstałe wskutek prowadzenia robót budowlanych (do wysokości sumy gwarancyjnej). b) Umowa ubezpieczenia powinna gwarantować wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych dla naprawienia poniesionej szkody. c) Zamawiający będzie wskazany w polisie lub innym dokumencie potwierdzającym zawarcie ubezpieczenia jako podmiot uprawniony do bezpośredniego dochodzenia i otrzymania wypłaty w przypadku zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową. 4. Zamawiający przewiduje spotkanie informacyjne z Wykonawcami, które odbędzie się w dniu 12.04.2017 r. o godz. 10:15 Spotkanie rozpocznie się w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – w Sali Narad pok. 103(Budynek Główny, parter )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie: 5 760,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj.: DO/DZ–381–1–21/17. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach