Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie trzech części: Część I - Wymiana bramy i furtki ogrodzenia kompleksu wojskowego w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2 F, oraz montaż napędu bramy dwuskrzydłowej w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, Część II - Konserwacja ogrodzenia kompleksu w miejscowości Lublin Al. Racławickie 44, Część III - Konserwacja ogrodzenia w kompleksach wojskowych przy ul. Lubelskiej 139 i 168 w Chełmie.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie trzech części: Część I - Wymiana bramy i furtki ogrodzenia kompleksu wojskowego w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2 F, oraz montaż napędu bramy dwuskrzydłowej w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, Część II - Konserwacja ogrodzenia kompleksu w miejscowości Lublin Al. Racławickie 44, Część III - Konserwacja ogrodzenia w kompleksach wojskowych przy ul. Lubelskiej 139 i 168 w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Robota budowlana w zakresie trzech części: Część I - Wymiana bramy i furtki ogrodzenia kompleksu wojskowego w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2 F, oraz montaż napędu bramy dwuskrzydłowej w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, Część II - Konserwacja ogrodzenia kompleksu w miejscowości Lublin Al. Racławickie 44, Część III - Konserwacja ogrodzenia w kompleksach wojskowych przy ul. Lubelskiej 139 i 168 w Chełmie. Nr sprawy ZP/PN/29/2019 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1. Część nr I - Wymiana bramy i furtki ogrodzenia kompleksu wojskowego w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2F, oraz montaż napędu bramy dwuskrzydłowej w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica. Zakres prac: Kompleks wojskowy w Zamościu  Demontaż bramy przesuwnej  Demontaż furtki  Rozebranie ław, stóp i fundamentów  Dostawa i montaż furtki szerokości 1,18 i wysokości 2,05 m - wg. STWiOR pkt 5.3  Montaż bramy przesuwnej szerokości 5,25 m (w świetle przejazdu) i wysokości 2,10 m wraz z napędem - wg. STWiOR pkt. 5.2 Kompleks wojskowy w m. Sitaniec Wolica  Dostawa i montaż napędu bramy dwuskrzydłowej wg STWiOR pkt. 5.4. wraz z wykonaniem instalacji zasilającej w rurach osłonowych wraz z rozbiórką nawierzchni betonowych, wykonaniem wykopu, zasypaniem wykopu oraz uzupełnieniem nawierzchni z betonu C12/15 1.2. Część nr II - Konserwacja ogrodzenia kompleksu w miejscowości Lublin Al. Racławickie 44 Zakres prac: I. Branża budowlana:  Rozbiórka i ponowny montaż szlabanu przy ul. Aleje Racławickie + montaż furtki obrotowej  Wykopy pod fundamenty nowego szlabanu oraz furtki obrotowej  Wykonanie fundamentu pod szlaban (0,4 x 0,6 x 1,5 m) i fundamentu pod furtkę obrotową (0,4 x 0,4 x1,5 m) z betonu B 25  Rozbiórka i ponowne ułożenie fragmentu chodnika z kostki brukowej 8 cm – przygotowanie nawierzchni pod wykonanie ogrodzenia  Wykonanie i montaż ogrodzenia panelowego z drutu o średnicy 5 mm wzmocniony przez cztery wygięcia. Wysokość 200 cm i szerokość 250 cm. wraz ze słupkami stalowymi o dł. 270 cm w tym 70 cm wbetonowane  Poszerzenie istniejącego chodnika - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm wraz z przełożeniem obrzeży  Demontaż aluminiowych ościeżnic z drzwiami z odzyskiem  Drzwi stalowe pełne z ościeżnicą, drzwi spełniające wymagania klasy odporności nie niższej niż RC4 określone w Polskiej Normie PN EN 1627 posiadające element samozatrzaskowy, samozamykacz, wizjer, klamka-gałka, wyposażone w dwa zamki mechaniczne  Poszpachlowanie nierówności i malowanie – powierzchnie po wstawieniu drzwi  Zabezpieczenie okien z zewnątrz. Kraty wykonane z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 12 mm oraz o oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie, krata zakotwiona w murze na głębokość min 10 cm o rozstawie max. 48 cm, dodatkowo siatka stalowa z drutu o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek 25 x 25 mm, dwukrotnie pomalowane II. Branża elektryczna:  Układanie kabli w rurach osłonowych o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie kable 3 x 2,5 mm YKY, YKSY 4 x 1 mm, UTPw 4 x 2 x 0,5 mm  Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. min. 80 mm  Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 1.3. Część III - Konserwacja ogrodzenia w kompleksach wojskowych przy ul. Lubelskiej 139 i 168 w Chełmie. Zakres prac: - Konserwacja wiążę się z wymianą ogrodzenia przy budynku nr 6 o długości - 97 m.b. – demontaż ogrodzenia z siatki w kątowniku, słupków, furtki oraz jednej warstwy cegieł cokołu murowanego z wysięgnikiem i drutem kolczastym, wykonanie nowego ogrodzenia z drutem kolczastym oraz podmurówki z cegły jedna warstwa oraz czapka betonowa. - Konserwacja wiążę się z wykonaniem nowego ogrodzenia przy budynku nr 4 o długości – 24 m.b. – rozbiórka elementów betonowych placu wykonanie nowego ogrodzenia, zakończony wysięgnikiem z drutem kolczastym. - Konserwacja wiążę się z podwyższeniem ogrodzenie przy budynku nr 55 o długości – 26 m.b. – wykonanie podwyższenia ogrodzenia słupki i panel ogrodzeniowy o 1 m, zakończony wysięgnikiem z drutem kolczastym. - Konserwacja wiążę się z wykonaniem nowego ogrodzenia przy stacji trafo o długości 13 m.b. – wykonanie nowego ogrodzenia dołączonego do istniejącego bez drutu kolczastego. - Wykonanie poszerzeń - 3 szt. bram do szerokości 5 m w świetle przejazdu – przesunięcie słupków bram, demontaż paneli ogrodzeniowych, desek betonowych z ich skróceniem wydłużenie skrzydeł bram, zabetonowanie słupków oraz montaż skrzydeł bram z wysięgnikami i drutem kolczastym. - Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót. - Wymiana krat w dwóch budynkach - 7 szt. - zgodnie ze specyfikacją SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie części nr I; 2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie części nr I; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ w zakresie części nr II; 4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ w zakresie części nr II; 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 3a do SIWZ w zakresie części nr III; 6) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 3b do SIWZ w zakresie części nr III; 2. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę, tj.: a) dla części nr I – osoby wykonujące roboty: a. roboty rozbiórkowe i pomocnicze; b. roboty murarskie; c. roboty ślusarskie; d. roboty elektryczne; b) dla części nr II – osoby wykonujące roboty: a. roboty rozbiórkowe i pomocnicze; b. roboty murarskie; c. roboty ślusarskie; d. roboty brukarskie; e. roboty elektryczne; c) dla części nr III – osoby wykonujące roboty: a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane; b. roboty murarskie; c. roboty ślusarskie; UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca wykonujący roboty budowane własnymi siłami lub z udziałem Podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w. w. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: w zakresie części nr I: - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych, 00/100) w zakresie części nr II: - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100) w zakresie części nr III: - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/29/2019 – Robota budowlana w zakresie części nr ... 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach