Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) ogólnobudowlanych – stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) instalacji elektrycznej – stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Przedmiar robót budowlanych - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Przedmiar robót elektrycznych – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; 5)Projekt budowlano-wykonawczy - część konstrukcyjna - stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; 6)Spis treści branży budowlanej – stanowiący Załącznik nr 5.1 do SIWZ; 7)Rysunki – konstrukcja – stanowiący Załącznik nr 5.2 do SIWZ; 8)Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 9)Spis zawartości – branża elektryczna - stanowiący Załącznik nr 6.1 do SIWZ; 10)Oświadczenie projektanta - stanowiący Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 11)Decyzje projektantów – stanowiący Załącznik nr 6.3 do SIWZ; 12)Opis techniczny – branża elektryczna – stanowiący Załącznik nr 6.4 do SIWZ; 13)Rysunki – rzut parteru – stanowiący Załącznik nr 6.5 do SIWZ; 14)Rysunki – rzut piętra – stanowiący Załącznik nr 6.6 do SIWZ; 15)Rysunki – rzut dachu odgromówka – stanowiący Załącznik nr 6.7 do SIWZ; 16)Rysunki – schemat tablicy głównej – stanowiący Załącznik nr 6.8 do SIWZ; 17)Kserokopia Decyzji Wojewody Lubelskiego nr 10/17 z dnia 21.02.2017 r. o pozwoleniu na budowę - stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: a) roboty demontażowe b) roboty konstrukcyjno-stalowe c) roboty żelbetowe d) roboty pokryciowe i blacharskie e) roboty tynkarskie f) roboty malarskie g) roboty instalacyjne elektryczne UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 2 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/13/2017 – Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie”. 4.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.05.2017 r. do godz.: 11.00. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach