32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego 2F
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261181536 , fax. 261181607
- Data zamieszczenia: 2023-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Wojska Polskiego 2F
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 261181536, fax. 261181607
REGON: 061402337 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Poturzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Poturzynie: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Poturzynie, obejmujący swoim zakresem część prac do wykonania wyodrębnionych na podstawie dokumentacji technicznej tj. Projekt remontu budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Poturzynie1. Roboty rozbiórkowe2. Branża budowlana Roboty murarskie Roboty konstrukcyjne związane z wyminą nadproży drzwiowych, wzmocnieniem stropu pod klapy ppoż., wykonanie otworu pod wyłaz stropowy, wykonanie fundamentów pod urządzenia sanitarne, uzupełnieniem stropu w miejscu demontowanych kominów Remont posadzek Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem konstrukcji więźby dachu Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem klap oddymiających Prace tynkarskie Układanie płytek podłogowych i ściennych, układanie wykładzin podłogowych Wymiana balustrad Montaż krat okiennych Roboty malarskie i wykończeniowe3. Branża sanitarna Instalacja kanalizacyjna podposadzkowa Instalacja kanalizacyjna nadposadzkowa Instalacja wodna Instalacja hydrantowa Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja wentylacji Zewnętrzna instalacja wodociągowa Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej4. Branża elektryczna Roboty demontażowe i przygotowawcze Trasy kablowe Wewnętrzne linie zasilające Rozdzielnie Przycisk PWP Instalacja Oświetlenia Gniazda 230V i zasilanie urządzeń Gniazda 400V i zasilanie urządzeń 400V Instalacja teleinformatyczna Połączenia wyrównawcze Instalacja odgromowa Badania pomontażoweSZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –spakowana w programie *zip 7 – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;2) Dokumentacja projektowa – spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ;3) Przedmiar robót, zamieszczony w dwóch plikach, jeden plik w programie WORD, drugi plik w programie ATH –stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł /słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych/2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/26/2023 – „Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Poturzynie ”4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 02.06.2023 r. do godz.: 10:00.6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym podpisanym przez wystawcę w/w dokumentu wrazz ofertą.UWAGA! Dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: posiada:a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 2 000 000,00 PLN brutto.W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że:a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót związanych z remontem budynku koszarowego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) skieruje do realizacji zamówienia:- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity);- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity);- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno – mieszkalnego „AGAT” przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
Dodano: 2024-03-27 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku: Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej i edukacyjnej na terenie gminy Żmudź
Dodano: 2024-02-02 - Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych na II piętrze i garażu w budynku KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - Wykonanie napraw gzymsów i balkonów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43
Dodano: 2023-09-13 - Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych na poziomie piwnic (kondygnacja -2) w Domu Studenckim nr 4 Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2023-09-08 - „Modernizacja infrastruktury kulturalnej w zakresie przebudowy siedziby Samorządowego Ośrodka Kultury w Leśniowicach – I etap”
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku LUW w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15.
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane i remontowe w budynku Collegium Joannis Pauli II z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-07-19 - Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń w budynku CTW na potrzeby kancelarii rektorskiej KUL
Dodano: 2023-06-12