Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie postawienia ścianki aluminiowej i drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w celu wyciszenia serwerowni w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Toruniu, ul. Szpitalna 6 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu, ul. Szosa Ch

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 30/32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6574142 (43) , fax. 056 6574143
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
    ul. Szosa Chełmińska 30/32 30/32
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6574142 (43), fax. 056 6574143
    REGON: 87124606300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie postawienia ścianki aluminiowej i drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w celu wyciszenia serwerowni w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Toruniu, ul. Szpitalna 6 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu, ul. Szosa Ch
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony poniżej kwoty określonej w art.11 ust.8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówien publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póź.zm.) na robotę budowlaną w celu wyciszenia serwerowni w Centrum Informacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452436008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ z dnia 8.04.2009 r. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni są dostawcy, wykonawcy, osoby fizyczne lub prawne, przedsiębiorcy i podmioty prawne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Dokument ten może być przedłożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i datą poświadczenia przez Wykonawcę. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone prze każdy podmiot. Przez poświadczenie kopii przez Wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem za zgodność z oryginałem i datą jego złożenia przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również umieszczenie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką. 2. Podpisany druk Oświadczenia - Załącznik Nr 3 , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca posiada uprawnienia o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu pn.Oświadczenie dla WUP stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony ŚLEPY KOSZTORYS INWESTORSKI /Załącznik Nr 4/. 4. Zaparafowany PROJEKT UMOWY /Załącznik Nr 5/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach