Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu podgrzewania rynien i rur spustowych wraz z automatyką na budynkach nr 25, 26 i 727 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie oraz na budynku nr 10 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie, w ramach zadania nr 80095 pt. Montaż systemu podgrzewania rynien i rur spustowych, nr sprawy 116/ZP/14

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840007 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2015-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840007, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mon.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu podgrzewania rynien i rur spustowych wraz z automatyką na budynkach nr 25, 26 i 727 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie oraz na budynku nr 10 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie, w ramach zadania nr 80095 pt. Montaż systemu podgrzewania rynien i rur spustowych, nr sprawy 116/ZP/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu podgrzewania rynien i rur spustowych wraz z automatyką na budynkach nr 25, 26 i 727 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie oraz na budynku nr 10 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie, w ramach zadania nr 80095 pt. Montaż systemu podgrzewania rynien i rur spustowych. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) prefabrykację projektowanej tablicy 0,4 kV RE1, 2) wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej, 3) prace pomocnicze, 4) badania, pomiary oraz próby funkcjonalne, 5) wykonanie przebić ścian i stropów pod instalację. 3. W zakres zamówienia wchodzi także: 1) wszelkie czynności i opłaty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy związane m.in. z uzyskaniem uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji wymaganych przepisami obowiązującego prawa, 2) zorganizowanie własnego zaplecza na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 3) wykonanie tymczasowego wygrodzenia miejsca prowadzonych robót, 4) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem farbami urządzeń stanowiących wyposażenie budynku, 5) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem, nie remontowanych lub nie wymienianych elementów budynku, oraz wykonanie wszelkich napraw uszkodzeń, w celu przywrócenia stanu pierwotnego, 6) przenoszenie i zabezpieczenie na czas remontu wyposażenia, urządzeń itp. pozostających w kolizji z wykonywanymi robotami, 7) zabezpieczenie przed zapyleniem pomieszczeń w związku z realizacja robót budowlanych, 8) na bieżąco utrzymywanie porządku i wykonywanie prac porządkowych dla zapewnienia niezakłóconej pracy, 9) utrzymanie w szczególnej czystości nawierzchni wyjazdowych z placu budowy na sztuczne nawierzchnie samochodowe. Wykonawca zorganizuje stanowisko kontroli czystości pojazdów obsługujących budowę, wyposażone w myjkę ciśnieniowa oraz sprzęt ręcznego oczyszczania kół samochodowych i pojazdów z zanieczyszczeń, 10) opracowanie Wykazu środków trwałych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Roboty budowlane przeprowadzone będą przy czynnych budynkach na terenie wojskowym zamkniętym przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie oraz w kompleksie wojskowym przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie. 5. Plac budowy należy oznaczyć, a także wyznaczyć strefy ochronne. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia robót i odbioru końcowego robót budowlanych. Koszt zabezpieczenia placu budowy ponosi Wykonawca, nie podlega on odrębnej zapłacie i powinien być włączony w cenę oferty. 7. Wykonawca jest zobowiązany do takiego prowadzenia robót budowlanych, aby zminimalizować ich uciążliwość dla użytkowników czynnego budynku, mając na uwadze w szczególności zapewnienie porządku na placu budowy w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz po ich zakończeniu w danym dniu. 8. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych w układzie miesięcznym, obustronnie uzgodniony z Zamawiającym, najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę. 9. Roboty budowlane Wykonawca może prowadzić tylko w dni robocze w godzinach służbowych, tj. 7.30 - 15.30 (poniedziałek - piątek). Pozostałe roboty budowlane poza godzinami służbowymi oraz soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy mogą odbywać się tylko w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 10. Gwarancja, licząc od dnia następnego po dokonaniu przez Zamawiającego bez uwag odbioru końcowego robót budowlanych oraz zamontowanego wyposażenia - co najmniej 3 lata (zgodnie z zapisem zawartym w niniejszym ogłoszeniu, pkt IV.4.16) Informacje dodatkowe ppkt IV Opis kryteriów i sposobu dokonywania oceny oferty). 11. Rękojmia, licząc od dnia następnego po dokonaniu przez Zamawiającego bez uwag odbioru końcowego robót budowlanych - 3 lata. 12. Wykonawca jest zobowiązany ustanowić kierownika budowy oraz kierowników robót w specjalności techniczno-budowlanej innej niż posiada kierownik budowy, do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności. 1) Zamawiający wymaga ciągłej obecności osoby pełniącej funkcję kierownika budowy w czasie wykonywania robót budowlanych na placu budowy, zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane. 2) Kierownik budowy jest zobowiązany odpowiednio zabezpieczyć teren budowy oraz sporządzić lub zapewnić sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a ust. 1a ustawy Prawo budowlane. 13. Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych wyniknie potrzeba zatrudnienia osoby z odpowiednimi kwalifikacjami, uprawnieniami budowlanymi w specjalności (specjalizacji) innej niż wymienionej w niniejszym ogłoszeniu pkt. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia, do wykonania przedmiotowych robót, Wykonawca zapewni zatrudnienia takiej osoby na koszt własny (należy ująć taką ewentualność do ceny oferty). 14. Roboty budowlane należy wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz PPOŻ. 15. Roboty należy realizować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi, mienia i ochronę środowiska oraz zminimalizować ich uciążliwość dla użytkowników czynnego obiektu. 16. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania, wg przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. - o wyrobach budowlanych, z późniejszymi zmianami (Dz. U. Nr 92 poz. 881). 17. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca ponosi względem Zamawiającego i osób trzecich pełną odpowiedzialność prawną i finansową związaną z realizacją przedmiotu umowy i wynikającą z przepisów ochrony środowiska, w szczególności dotyczącą transportu i zagospodarowania odpadów. 18. Wykonawca zobowiązuje się do właściwego, zgodnego z obowiązującymi przepisami posegregowania i utylizacji wszystkich odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy. 19. Wykonawca w ramach kosztów ogólnych zleci utylizację materiałów niebezpiecznych (jeżeli takie będą występować, podczas wykonywania robót) i przedłoży Zamawiającemu protokół z utylizacji tych materiałów. 20. Tam, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, zaleceniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i uzyskają akceptację Zamawiającego. 21. Tam, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, w szczególności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, zaleceniach została wskazana technologia wykonania robót, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej równoważnej technologii pod warunkiem, że zapewni ona uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i uzyska akceptację Zamawiającego. 22. Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane materiały / technologie równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. 23. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SIWZ. 24. Zamawiający przewiduje przed przystąpieniem do postępowania wizję lokalną na placu budowy. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej należy potwierdzić przybycie przedstawicieli Wykonawców faxem na nr 22 684 06 42, lub adres e-mail: tandrysiak@mon.gov.pl. Przybyłe osoby winne posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 2) termin obowiązywanie gwarancji, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek: - Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert oraz - Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium. Zamawiający uzna, że oświadczenia w przedmiocie wycofania oferty oraz zwrotu wadium zostały wniesione skutecznie, jeżeli zostaną złożone w formie pisemnej przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach