Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 523 99 10, , fax. 022 523 81 19
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00580 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 523 99 10, , fax. 022 523 81 19
REGON: 00017791600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.msz.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń (szatnia recepcjonistek, szatnia BOR) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J. Ch. Szucha 23 w Warszawie. Zamówienie realizowane będzie w dwóch następujących po sobie etapach. 1) Etap I - Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń (szatnia recepcjonistek), 2) Etap II - Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń (szatnia BOR). 2. Zakres robót w ramach obydwu etapów obejmuje w szczególności: 1) roboty wyburzeniowe w zakresie ścianek działowych i podbudowy posadzki, 2) odtworzenie izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych, 3) całkowita wymiana podłóg wraz z podbudową, 4) odtworzenie wyburzonych ścianek działowych, 5) wykonanie nowej instalacji wentylacji wszystkich pomieszczeń, 6) wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody, 7) wymiana armatury czerpalnej i ceramiki sanitarnej, 8) wymiana instalacji kanalizacyjnej, 9) wymiana instalacji CO w zakresie gałązek grzejnikowych i części pionów, 10) wymiana grzejników i zaworów grzejnikowych, 11) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu na nowy (oświetlenie, gniazda i wyłączniki), 12) wymiana sufitu podwieszanego, 13) wymiana drzwi wewnętrznych, 14) wymiana płytek ceramicznych na ścianach i podłodze, 15) malowanie pomieszczeń, 16) wykonanie okładziny schodów, 17) montaż poręczy, oraz 18) Przeprowadzenie testów systemów i instalacji w czasie trwania odbiorów końcowych z udziałem Zamawiającego. 19) Przeszkolenie personelu Zamawiającego, w czasie trwania odbiorów końcowych z obsługi wszystkich systemów i instalacji objętych przedmiotem umowy. 20) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD, DVD w programach Word, AutoCad i PDF w ilości 2 egz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inny dowód) - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w pkt III.7) 1. niniejszego ogłoszenia. 4. Oświadczenie, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć po otwarciu ofert bez odrębnego wezwania Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie składa się w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerże-Kończany -ETAP II”
Dodano: 2024-07-18 - „Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sielcu na potrzeby świetlicy wiejskiej”
Dodano: 2024-07-15 - Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków.
Dodano: 2024-07-04 - Remont alejki w Parku Szczęśliwickim w Warszawie
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie dodatkowego zjazdu (wjazdu) w związku z rozbudową budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Maz., wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Maz.
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane : 1. Rozbiórka szkolnej rzutni granatem nr 1 i 2 oraz strzelnicy typu „B” (element placu treningów ogniowych) w Zegrzu 2. Rozbiórka budynku nr 40 w Rembertowie
Dodano: 2024-01-29 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej łączącej ulicę Husarską oraz ulicę Siwińskiego w Legionowie
Dodano: 2023-12-15 - Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach – etap II (3 części)
Dodano: 2023-11-15 - 165.Zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 – wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy.
Dodano: 2023-11-14 - Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych i dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. J. Piłsudskiego 5 oraz ul. J. Piłsudskiego 5a w Ząbkach
Dodano: 2023-11-13