Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA BUDOWIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC, DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 2/22, OBRĘB SIEDLEC, GMINA DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA BUDOWIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC, DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 2/22, OBRĘB SIEDLEC, GMINA DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty budowlane polegające na budowie wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Siedlec, działka nr ew.2/22, obręb Długołęka, gmina Długołęka. UWAGA! Zamawiający informuje, iż jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę - niezwłocznie po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę Zamawiający przekaże Wykonawcy kserokopię tego dokumentu. 2. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 22x44m o powierzchni 968m2 (pole do gry 20,0 x 40,0 m) wraz z wykonaniem oświetlenia i ogrodzenia wokół boiska o wysokości 4m zgodnie z dokumentacją projektową, w miejscowości Siedlec, działka nr 2/22, obręb Siedlec, gmina Długołęka z podziałem na następujące boiska: 1) boisko do piłki ręcznej o wymiarach 22,0 x 44,0 m z następującym wyposażeniem: a)bramki aluminiowe z profilu 80 x 80 mm o wymiarach 300 x 200 cm - 2 sztuki 2) dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 15,0 x 20,0 m z następującym wyposażeniem: a)obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki b)tablica do koszykówki o wym. 90 x 120cm - 4 sztuk c)mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki d)konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 4 sztuki 3) boisko do piłki siatkowej o wymiarach 9,0 x 18,0m z następującym wyposażeniem: a)słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki b)siatka do siatkówki - 1 sztuka. oraz według następujących parametrów: a)podbudowa wodoprzepuszczalna z kruszywa kamiennego; b)nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego z granulatu EPDM (granulat gumowy z kruszywem kwarcowym i lepiszczem poliuretanowym gr. 3 cm + warstwa natryskowa z granulatu gumowego gr. 10 mm); c)odwodnienie boiska Odwodnienie boiska odbywać się będzie poprzez zaprojektowany pod płytą, system drenażu odwadniającego. Rury drenarskie PCV-U 75/65 mm ułożone w układzie równoległym pod płytą boiska w rozstawie co 5,0 m, ze spadkiem 0,5% w kierunku rury zbiorczej PCV-U 126/113 mm. Długość przewodów Sr 75/65 mm wynosi 201,6 m, przewodów zbiorczych śr. 126/113 wynosi 39,7. d)ogrodzenie terenu Ogrodzenie terenu na którym zlokalizowane będą boiska sportowe - wykonane ze wszystkich stron o jednakowej wysokości 4,0m. W ogrodzeniu znajdują się: 1 brama wjazdowa o wym. 2,5 x 2,5 m oraz furtka o wym. 1,0 x 2,0 m. Długość ogrodzenia wynosi 132 m. e) oświetlenie boiska e1) ilość masztów 6 sztuk e2) ilość opraw 8 sztuk e3 długość linii 182 m e4) przekrój kabla (Cu) 10 mm2 Roboty budowlane należy wykonać zgodne z zapisami zawartymi w dokumentacji projektowej. 2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Architektoniczne SCOLIOSIS Marcin Husarz z siedzibą przy ul. Oleskiej 15/7, 51-200 Wrocław: 1)Projekcie architektoniczno-budowlanym Boisko wielofunkcyjne w miejscowości Siedlec zawierającego STWiORB oraz informację BIOZ 2)Przedmiarze robót będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 17 sierpnia 2009r. zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 08.09.2009r., do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Siedlcu. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 08.09.2009r.o godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z odwodnieniem. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 100 000,00 złotych w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że robota została wykonana należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanej roboty, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000,00 złotych. 7)dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a)Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny. b)karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. c)atest PZH dla oferowanej nawierzchni. d)autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z odwodnieniem. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 100 000,00 złotych w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że robota została wykonana należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanej roboty, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000,00 złotych. 7)dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a)Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny. b)karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. c)atest PZH dla oferowanej nawierzchni. d)autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach