Urząd Gminy Kobylnica ogłasza przetarg
- Adres: 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 842-90-70 , fax. 059 842-90-70
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kobylnica
ul. Główna 20 20
76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
tel. 059 842-90-70, fax. 059 842-90-70
REGON: 00054548400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana dot. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Ośrodku Zdrowia w Kwakowie na terenie Gminy Kobylnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Ośrodku Zdrowia w Kwakowie na terenie Gminy Kobylnica. 2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej przedmiar robót , który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36 ust.3 ustawy nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dot. wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej zewnętrznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł., 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w specjalności: ogólnobudowlanej, która posiada aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dot. wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej zewnętrznej, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 Opisu warunków udziału w postępowaniu, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 Opisu warunków udziału w postępowaniu, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia budowlane wymagane w pkt 1 ppkt 2 Opisu warunków udziału w postępowaniu, 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 Opisu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną